Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Haha, jag vet inte. Jag tror att det är bäst att låta bli alla former av muffins Annars kanske det slår slint så att allt blir tillåtet liksom... Lika bra att lära sig säga nej till vad det än vara månde
Men gott låter det!
Nu ska jag vara motsats till många andra här. Har just skickat en beställning på en stoooooooooooooor kebab special och en kycklingsallad. Kebaben nu och salladen imorgon. (Man får gratis hemkörning om man köper två rätter på onlinepizza.se).
Så var det med det! Japp. Även solen har sina fläckar och även Fjosok svullar ibland, även om han nu snart är på -20 kilo sen Mars ...
NU tar jag skydd bakom ett träd ifall nån blir sur och kastar saker på mig...
Nu har jag varit duktig och handlat... En massa onyttigt blev det idag, eftersom jag laddat inför "datenight"..
Så kycklinglådan ska slängas ihop när jag har en ankomsttid och drickan ligger på kylning.. Tyvärr blir det inget vin eftersom han kör, men annars hade det varit perfekt med ett vitt kryddigt halvtorrt ikväll...
Ooh, kebab... DET var länge sedan. Jag äter inte kött, oftast, och saknar det inte heller. Men kebab kan jag bli grymt sugen på... Från vilken restaurang beställde du? Nästa gång du samtidigt är sugen på en kebab och en cykeltur, testa Rawanduz gatukök vid Heidenstams torg. Litet och oansenligt, men jättebra mat!
Sex stjärnor till dig alltså, inte dåligt!
Stjärnor Snacka om lekis ...
Beställde från "Caramba Pizzeria" (av alla himla namn). Klickade dock i fel upptäckte jag nu ch fick en Caramba Special (låter som något i en av Lasse Åberg-filmerna)
Det var som en Calzone fast proppad med sallad, lök, tomat, kebabdressing och kebabkött.
Gott, så in i @£$@&&¤!!!
nu stick jag och Panzer till stan för tv kväll. Jag har gjort en guinnessgryta( otroligt gott) och en valnötspaj med lönnsirap, så det finns fler som släpper loss på helgen haha.
Men grytan är inte onyttig, pajen är dock smockfull med kallisar men det struntar jag i!
Ha en bra kväll, och babou det är en tjej med i bonde söker fru, en av mina närmaste vänner bor nära henne i Månkarbo, och jag försöker/försökte övertala Panzer att köpa hus där men han är på.
Jag gillar itne vanlig kebab, men kycklingkebab är gott.
Hej, proppfull helg med roligheter , såsom möblerat om, tvättat sofföverdragen och skummtvättat soffan, städat och sen har vi fixat maskinhallen idag till bayersk ölhall, vi ska ha oktoberfest nästa helg
Heloise, SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, kan jag få recepten på både grytan och kakan, lät skitgott!!!
Aleta, passa på att göra dig en förmögenhet. spela in en skräckfilm med getingarna anfaller, I´m yours kan väl skriva manus?? Fy fan för så mycket getingar, hoppas alla 511 är döda snart!!
Cantaton, vad kul med operan, grattis!
Blomman, lämnar in kramar att ta av vid behov, verkar som skitstövel syndromet har smittat.. det verkar dock vara snabbt övergående, som tur var!
Är grymt impad av din shopping!
Fan fjosok, vi ska äta köttfärslimpa till middag... men nu vill jag ha pizza med Cantatons sallad... kan du skicka några hitåt??
Kramen till alla eftersom jag inte minns vad ni skrivit i övrigt, förlåt men jag är begåvad med en teflonhjärna...
Köttfärslimpa som är så gott, gjord på älgfärs, med färsk madelpotatis.
Jag döööööööör!!!
Om man ÖKAR tre kilo, vad får man då? En boll?
Jag tror inte jag gjort det, men inte fasen är här stjärnläge iallafall. Bra jobbat alla som jobbar på stjärnor och minus.
Själv hade jag nog blivit gladast för ett plus, men det är förstås en helt annan femma.
Kramlager att ta av, man tackar! Det behövs! Jag känner attt det är tufft just nu. Nu har jag varit här i en och en halv månad och tröstat och peppat över det lämnade gamla och det lite ovana nya och nu känner jag att jag SJÄLV blir så jäkla ledsen när jag ser min sons ledsna uppsyn och vilket tomrum det är efter de gamla kompisarna.
Man känner ju "gud vad har jag GJORT mot mitt barn"
Mattorna får mig att gråta, för jag älskar dem, men det är klart jag håller med sambonom att det är massor av pengar, men jag VILL ha dem, men inte tvinga fram det...
Jag vet så väl att det behövs tid innan vi landat riktigt här och att nya vänner inte hittas på en dag och inte på en månad heller. Men det är klart att det kommer sorgsna dagar mitt i en sådan här process.
Nu har jag mer eller mindre tjatat mig till att sonen ska få komma på -00/-99:ornas innebandyträning. Han sa senast igår"innebandyn slutar jag med, för det är ingen riktig träning" och det sa jag till ledarna, och de vore ju jäkligt korkade om de bara släppte en av de väldigt få som finns i hans årskull. Han kan inte vänta två år.
Har en känsla av att det slutar med att han inte kommer att gå på vare sig innebandyskola eller handbollsskola utan haka på de riktiga lagen istället. Skolorna är mer lek. Han behöver strukturerad träning och utmaningar.