Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
www.kaplans.se/kaplans/AuctionArt.aspx
mina fina örhängen
Vilka fina örhängen!
Godmorgon ladys. Här rasslar det snart till för ännu tvättstuge-söndag. Makalöst roligt ..........
Lilla blomman; Här kommer massor av tröste + styrkekramar. Jösses, visst är det skönt att spy ur sig en massa shit ibland. Vilka fynd du har gjort vännen. Kan föreställa mig hur du med stål i blicken går bananas i butiken. Jag gillar sånna stora mattor men väntar på ett lämpligt rum. Farsan har en som täcker hela golvet i tv-rummet.
Heloise; Jag gillar oxa dina katthistorier, skulle kunna bli en underhållande bok. Grattis till de vackra örhängena!
Aleta; Det är ju förskräckligt med alla getingarna, ryser .....
Didis; Schysst att du köpte tavlan, o det är inte så dumt att kunna mysa i soffan time to time.
Till alla som är förskylda, och allmänt hösthängiga kommer Liz specialtreatment. Lugn, bra filmrullar, alla sorters förnödenheter och glassiga tidskrifter. Samt härliga plädar/filtar att svepa in sig i. Sist men inte minst drillade familjemedlemmar som bara har ett mål. Nämligen att ta hand om, o förgylla tiden för den vackra kvinnan i soffan. Är tanten nöjd- är alla nöjda.
Jag har som sagt sysslor att utföra, men i mellantid ska jag roffa åt mig smulor från gårdagens kramparty. Undrar om jag inbillar mig, m jag känner mig så slimmad. Fick min 1.a stjärna hos VV igår= 3 kilo är borta. Jippie!
Ta hand om er!!
Im yours, grattis till första stjärnan Hur ofta får man stjärnor?
stjärnor får man för vart 3e kilo som man går ner Bra jobbat I'm yours.
Katterna är underhållande, härliga och irriterande!
Idag ska jag vika lite tvätt, varför kan den inte vika in sig själv? så ska vi äta en väldigt sen brunch med ame pannkakor, efter det blir det friskis och efter friskis bastu, och middag med kompisar. En massa serier ska vi se oxå . Vanligtvis träffas vi på måndagar men vi tänkte att en tråkig grå söndag är ju minst lika bra som en måndagkväll om inte bättre!
www.aftonbladet.se/nyheter/article5754560.ab
Sanslöst, det finns verkligen snubbar som tänker med "lille ville". Och ja, hon har varit i kontakt med mig med, antagligen efter att ha läst min blogg ...
Oh. Jag kommer ihåg när man fick stjärnor i skolan för vissa saker... Då skulle jag ha två stjärnor nu, och vara nära en till
Blomman: hoppas att den här dagen har varit bättre. *impad av tantfynden*
Heloise: fina örhängen. Kollade in hundrasen på nätet. Vilken häftig hund! Förstår att man kan bli bortkollrad av en sån.
Aleta: 68 getingar i badrummet. Det låter nästan surrealistiskt. Huvvaligen. *ryser*
Liz: tack för din special treatment. *gosar in mig i en härlig pläd*
*ger Cantaton två stjärnor*
Tack, Daa.
Nu har jag precis lagat en megasallad som ser jättemumsig ut. Ska iväg på en inspirationsgrej hos min faster o då är det tapas-knytis. Jag sa att jag inte kunde laga nåt eftersom jag inte kan smaka av, men erbjöd mig att göra sallad. Min faster tyckte såklart inte att jag behövde laga nåt eftersom jag inte ska äta nåt, men hon blev väldigt glad över att jag erbjöd mig att göra sallad, så det har jag gjort. Åh, första gången jag "lagade" mat på nästan 4 veckor. Så det var roligt.
Det blev en sallad med fyra olika sorters sallader, cocktailtomater, gurka, gul paprika, marinerad vitlök, marinerade soltorkade tomater, kronärtskockshjärtan, avokado och parmesanbitar. (Och lite citronsaft för avokadons skull.)
Cantaton, vad gott det låter!
Den här tanten sitter och mumsar äppelmuffins, riktigt bra blev de! *bjuder runt* (Visst får man äta virtuella muffins även fast man är med i Xtravaganza?)
Heloise, söndag är vår tv-kväll också! Jag vet ju att ni inte ser era serier i tv-tablå-takt, men på söndagar är det väldigt bra slappartv; Royal Pains, Top Model och Ensam mamma. (Fast ikväll kanske jag ser reprisen av Bonde söker fru istället för royal. Ack, dessa livets svåra val!) Jag behöver repetera biofysikalisk kemi och ODE:er lite ikväll också, för nya jobbet alltså, gillar att ha bakgrundstv på.