• Svar på tråden Tantvarning6
  • MV85

Fjosok om jag slipper mögelosten så är jag game!

• Bobou

Lilla fina blomman, ta inte vid dig av vad din sambo säger, det är ju så uppenbart att han bara behöver gnälla av sig. Det är tyvärr så att vi avreagerar oss på dem vi älskar mest, för vi vet att den vänskapen/kärleken tål det.

KRAMAR!!!

• Aleta

Kram på dig Blomman, jag plockar upp dig på vägen och så drar vi till Fjosok. Vi kan äta choklad på vägen dit.
    Klart du ska ha mattorna förresten.

Kul att operan gick bra Cantaton!

Bra att ni fick det utrett MV85, ex kan vara riktigt besvärliga...

Heloise, hundvalp! Vilken sort?

Krya på dig Didis!

• Cantaton

*stor kram Passion* Dessvärre har jag inte så mycket att bidra med i detta gotteträsk (vilket ni säkert förstår)... Men jag fick ett te idag med smaken rabarber/rosor av församlingen när jag sjöng Det kan jag bidra med.

• Aleta

Efter att du har ätit dig mätt på godis hos MV85 skulle det ha stått också.

På getingfronten intet nytt. En vän till mamma sa att han också hade problem med getingar, han hade fått in fem stycken!
    Vi är lätt uppe i femhundra nu skulle jag tro. Hur många kan det egentligen finnas i ett bo? (Jag vill bara höra svar som säger max 500 stycken. )

• passionsblomman

Cantaton, det räcker så bra med din blotta närvaro och personlighet!

Tack alla för att ni finns och är och alltihop!

Aleta, jag kommer inte att klara av att rulla ihop mattorna och ta dem härifrån. De liksom hör hit.

Fast nog fasiken finns det tusen andra saker pengarna behövs till också. Inte minst ifall vi bestämmer oss för det där med IVF framöver.

..men samtidigt kan det ju vara riktigt roligt och värdefullt att investera i något som faktiskt är en FIN sak till sitt hem, och som man ju har resten av livet om man vill.

• Cantaton

Ja, slå ut pengarna på mattans livstid så ska du nog se att de inte är så dyra

passionsblomman skrev 2009-10-17 20:13:56 följande:
    Cantaton, det räcker så bra med din blotta närvaro och personlighet! Tack alla för att ni finns och är och alltihop!Aleta, jag kommer inte att klara av att rulla ihop mattorna och ta dem härifrån. De liksom hör hit.Fast nog fasiken finns det tusen andra saker pengarna behövs till också. Inte minst ifall vi bestämmer oss för det där med IVF framöver...men samtidigt kan det ju vara riktigt roligt och värdefullt att investera i något som faktiskt är en FIN sak till sitt hem, och som man ju har resten av livet om man vill.
  • passionsblomman

Exakt vad jag sa till min sambo.

Cantaton skrev 2009-10-17 20:15:36 följande:
    Ja, slå ut pengarna på mattans livstid så ska du nog se att de inte är så dyra
Svar på tråden Tantvarning6