• Svar på tråden Tantvarning6
  • Aleta

Oj, jag missade att det var en sida till innan jag skrev!

• Cantaton

Sonja, tack. Hoppas det hjälper. Varken fleecetröja, tofflor eller te gör det Och trött är jag... Gick en promenad till Gamla stan med en kompis (tar en dryg timma) för att få lite luft och rensa tankar, men kan ju inte påstå att jag är så mkt piggare...

• MV85

Frusen och förvirrad surtant som kommer insläntrande idag här... Saker och ting med Honom blir bara mer och mer komplicerade och exet har börjat skicka mail till mig som jag inte vet om jag ska tro på eller inte - o honom får jag inte tag i nu för han jobbar... Bläää
    Kan INGET i mitt liv få vara enkelt?! I alla fall ett tag?!

• Cantaton

Nu ska (fortfarande) trötta och kalla jag bege mig till spinningen. Tur att det går en buss till gymmet, annars hade jag nog inte tagit mig dit idag...

• Daa

Men MV85, FY vad surt att det ska vara sådär krångligt. Du kan verkligen vara surtant med gott samvete ett tag. *kramar, en tröstande och en värmande* Vad folk håller på!

Cantaton: här kommer en till värmande kram från norr.

Tinker: skönt att allt ser bra ut med bebisen.

Aleta: det var det grymmaste så produktiva ni varit i helgen. *impad*

Jag är småirriterad för att min förkylning inte vill bestämma sig: bli sämre för att senare bli frisk eller bli frisk på en gång. Inte som nu, bli lite bättre för att bli något sämre, för att senare bli lite bättre för att bli något sämre, för att senare bli lite bättre för att bli något sämre (skulle kunna hålla på några gånger till utan att gå till överdrift...)

• Heloise

Ett varmt bad fungerade för mig, men det är ju bara temporärt tyvärr.
    Det är inte så långt kvar nu tjejen och du har varit så himla duktig, jag klarade bara 26 dagar sen bröt jag ihop. Allt vart bara meningslöst, trist och jag kände mig håglös. Då fick det räcka för mig

Cantaton skrev 2009-10-19 15:18:34 följande:
    Sonja, tack. Hoppas det hjälper. Varken fleecetröja, tofflor eller te gör det Och trött är jag... Gick en promenad till Gamla stan med en kompis (tar en dryg timma) för att få lite luft och rensa tankar, men kan ju inte påstå att jag är så mkt piggare...
  • Heloise

recept kommer ikväll för de som vill ha

• Daa

Recept på vaddå? *nyfiken*

Heloise skrev 2009-10-19 17:37:02 följande:
    recept kommer ikväll för de som vill ha
  • Aleta

Daa, visst var vi! Notera att det var utomhusarbete, inte vill/kan vi vara inne med getingarna.

• MV85
    Daa skrev 2009-10-19 17:36:11 följande:
    Men MV85, FY vad surt att det ska vara sådär krångligt. Du kan verkligen vara surtant med gott samvete ett tag. *kramar, en tröstande och en värmande* Vad folk håller på!
    Varför kan hon inte bara låta oss va?! Hon har skickat mail till mig två gånger idag o tjatar om saker som jag inte vet vad jag ska tro om.. Att hon spenderade förra helgen med honom o att det inte alls var slut mellan dem när vi träffades, men JAG träffade honom förra helgen! Hur får hon ihop det?! JAG träffade honom när hon påstår att de gjort saker ihop..!
    Aaaaah! Jag får utbrott på hela den här situationen! Jag vill bara att allt ska vara enkelt och rosa nu, inte någon som kommer och strör en massa salt över det hela!
Svar på tråden Tantvarning6