Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Oj, jag missade att det var en sida till innan jag skrev!
Sonja, tack. Hoppas det hjälper. Varken fleecetröja, tofflor eller te gör det Och trött är jag... Gick en promenad till Gamla stan med en kompis (tar en dryg timma) för att få lite luft och rensa tankar, men kan ju inte påstå att jag är så mkt piggare...
Frusen och förvirrad surtant som kommer insläntrande idag här... Saker och ting med Honom blir bara mer och mer komplicerade och exet har börjat skicka mail till mig som jag inte vet om jag ska tro på eller inte - o honom får jag inte tag i nu för han jobbar... Bläää
Kan INGET i mitt liv få vara enkelt?! I alla fall ett tag?!
Nu ska (fortfarande) trötta och kalla jag bege mig till spinningen. Tur att det går en buss till gymmet, annars hade jag nog inte tagit mig dit idag...
Men MV85, FY vad surt att det ska vara sådär krångligt. Du kan verkligen vara surtant med gott samvete ett tag. *kramar, en tröstande och en värmande* Vad folk håller på!
Cantaton: här kommer en till värmande kram från norr.
Tinker: skönt att allt ser bra ut med bebisen.
Aleta: det var det grymmaste så produktiva ni varit i helgen. *impad*
Jag är småirriterad för att min förkylning inte vill bestämma sig: bli sämre för att senare bli frisk eller bli frisk på en gång. Inte som nu, bli lite bättre för att bli något sämre, för att senare bli lite bättre för att bli något sämre, för att senare bli lite bättre för att bli något sämre (skulle kunna hålla på några gånger till utan att gå till överdrift...)
Ett varmt bad fungerade för mig, men det är ju bara temporärt tyvärr.
Det är inte så långt kvar nu tjejen och du har varit så himla duktig, jag klarade bara 26 dagar sen bröt jag ihop. Allt vart bara meningslöst, trist och jag kände mig håglös. Då fick det räcka för mig
recept kommer ikväll för de som vill ha
Recept på vaddå? *nyfiken*
Daa, visst var vi! Notera att det var utomhusarbete, inte vill/kan vi vara inne med getingarna.