• Svar på tråden Tantvarning6
  • Frulle

ahh va BRA!!!

passionsblomman skrev 2009-10-19 21:10:19 följande:
    Nä, nu är jag glad!
  • Frulle

Och jag har precis konstaterat att jag är korkad!!
    haha kolla in i prästtråden!

• MV85

Passionsblomma: Jo, jag vet... Jag SKA göra det.. bara behövt gnälla av mig idag, så släpper det till imorgon. Mycket bättre så än att ta ut det på Honom

• passionsblomman
    Frulle skrev 2009-10-19 21:10:55 följande:
    Och jag har precis konstaterat att jag är korkad!! haha kolla in i prästtråden!
  • passionsblomman

Såklart du vet och klart du ska gnälla av dig.

Men tänker du inte berätta för honom att människan jagar DIG med mail? Det är nämligen inte alls ok. Har hon olösta saker med honom så är det ju med HONOM hon ska maila...

MV85 skrev 2009-10-19 21:11:05 följande:
    Passionsblomma: Jo, jag vet... Jag SKA göra det.. bara behövt gnälla av mig idag, så släpper det till imorgon. Mycket bättre så än att ta ut det på Honom
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-19 21:14:51 följande:
    Såklart du vet och klart du ska gnälla av dig.Men tänker du inte berätta för honom att människan jagar DIG med mail? Det är nämligen inte alls ok. Har hon olösta saker med honom så är det ju med HONOM hon ska maila...
    Jo, jag ska nämna det för honom och även visa honom vad hon skickat till mig så han har en chans att ta itu med det. Tänker nämligen INTE låta henne göra mig till syndabock i detta!
  • Frulle

Vadå? VEM jagar dig med mail och vad säger denna person?

• passionsblomman

Förresten så har jag prutat lite idag. *stolt*
    jag är en mycket dålig prutare så att jag fick över 2000 i rabatt känns väldigt bra.

Då blev det ju som att vi nästan fick mattan till sonens rum.

Fast den ska vi byta för jag gillar inte alls hur den ser ut på plats!

• Cantaton

Nädå Jag är glad.

Frulle skrev 2009-10-19 21:08:13 följande:
    Hej.Är alla "deppiga" här inne?
  • Frulle

ahh duktigt!!

Själv har jag shoppat på blocket idag. 2 st Mammutgarderober. En rosa/Röd och en blå/turkos. Barnen ska få en varsin till sina nya rum när vi flyttat!

passionsblomman skrev 2009-10-19 21:17:49 följande:
    Förresten så har jag prutat lite idag. *stolt*jag är en mycket dålig prutare så att jag fick över 2000 i rabatt känns väldigt bra.Då blev det ju som att vi nästan fick mattan till sonens rum.Fast den ska vi byta för jag gillar inte alls hur den ser ut på plats!
Svar på tråden Tantvarning6