Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
åh en sådan skulle jag vilja ha.( provdocka)
Jag fick min tenta idag och det var ris och ros, jämn fördelning. Jag måste kompletera en fråga men de andra 2 var bra. Är det inte konstigt att de svar man är nöjd med själv är de som alltid är fel, medans de svar som består av en massa skitsnack och runt dravel är de som är bra?
Jag har även bestämt ett uppsatsämne, eller näst intill, jag ska ge mig på det imorgon. Om jag kommer åt olika barnkataloger utomlands så blir det en handlingsplan för hur man kan förbättra barnkataloger på bibliotek.
Känns som att hoppa fallskärm med trasiga snören eller nått, fritt fall. Men jag verkar ha fått en väldigt trevlig handledare som var engagerad och pushar mig i rätt riktning.
MV: hon låter ju helt bindgalen, som tinker skrev en bunny boiler.
Vad roligt med nya fina mattor Blommis!
cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item=120480577371&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
£60 + £23 i frakt, runt tusingen för en använd provdokca blev för mycket. Dom är VERKLIGEN inte billiga. Ny i Sverige får du räkna med 2000 spänn idag ...
Heloise: Japp... en riktig bunny boiler..
Fjosok: attans! Du får nästa!
God morgon.
God morgon!
Här har det varit lite stressigt på morgonen.
Äldsta flickan fick akut längtan efter sitt gamla dagis och dagisfröknarna där. Lillasyster går ju kvar på samma avdelning och även om T trivs jättebra på Sexårs så blev hon lite nostalgisk på morgonen och grät och grät.
Så vi lade om morgonrutten och hon fick följa med och lämna lillasyster på dagis. Där var hennes "gamla" fröknar (ja, ursäkta men ungarna kallar dem fröknar) och det blev stora kramkalaset och hon fick insupa lite dagisatmosfär, kolla på sina "konstverk" som fortfarande hänger kvar där osv. Sen var hon nöjd och vi kunde åka till Sexårs. Puh...
MV85; helt rätt, det är HANS sak att reda upp med sitt ex. Strongt av dig att du håller dig från att besvara hennes psychomejl! Hoppas hon ger upp snart.
Vi får nycklarna på måndag och på tisdagen kommer hantverkarna. Dom ska måla om hela skiten och sen ska vi riva ut köket och sätta in allt nytt. Kommer bli SÅÅÅÅ fint hoppas jag!
Vi flyttar nog in helgen efter, alltså den sista oktober, så vi får bo i en röra ett tag.
Morrn!
Sonja,ibland kan man ju tro att vi är gifta med samma karl!
Tom dessa ord du beskriver är något jag kan få höra här hemma.
Vill bara klargöra att jag tänker göra som passionsblomma, behålla honom ett tag till. Förevigt vill säga. Men vad skulle man göra om man inte hade er att få prata med.
Bruttan, din käre make borde göra så som du säger. För om du lagar mat som du bakar tårtor så är du ett riktigt matproffs! Såna ska man lyssna på.
Du är så klok MV85! Jag skulle också tycka det var hemskt att bli utsatt för något sådant. Spar alla mail och sms som hon skickar men som sagt svara henne inte. Det får din kille sköta om. Hur kommer det sig att hon vet vem du är, och kan din mailadress?
Passion det var inte dåligt prutat!!!
Jag vet inte om jag skulle våga pruta alls.
Förut kunde jag tom köpa saker jag inte ville ha för att jag "tyckte synd" om den stackaren som tagit sig tid till att visa och berätta om hela sitt sortiment. Nu när jag blivit tant händer det knappt alls (bara när det kommer barn med tindrande ögon och säljer kakor) , men när jag var yngre gjorde jag tyvärr det.
Det var dörrförsäljarens stora glädje att knacka på min dörr!
Där kunde dom tjäna sig en hacka. Jag kunde då också bjuda på växelpengarna..... Ja det är ju tur att man slutar med såna dumheter! Jag vet inte hur många jag har bjudit in under årens
lopp.
Dammsugareförsäljare har också många gånger hällt ut lite skräp på vår vardagsrumsmatta för att sedan visa hur bra dammsugaren sedan slurpar upp det.
Tur att man blir lite tuffare med åren!
Dfk: Jag tänker också behålla min ett tag till. Känns så jobbigt att byta nu när vi gift oss och allt
TUR man har er så man får spy ur sig skiten och sen tralla vidare
Frulle; Vilken lägenhet blev det?! Jag hänger inte med...
Den som Cantaton visste vart den låg?
Gud så härligt för er att det löser sig
Ja den ligger i täby, hägernäs.
Den vi har i solna har vi ju hittat en köpare till. Vi orkar verkligen inte börja renovera den också och hålla på, så vi har hittat en köpare till den.
Visst, vi hade nog kunnat få bra mycket mer om vi hade orken, men ni drar vi in ca 420.000:- (innan skatten) på att bara göra INGENTING! =)
ja fint stavat och skrivet det blev här ovan!