• Svar på tråden Tantvarning6
  • Fjällbruttan

Tinker, glömde skriva det förut,, du är en coll iskall tant som kommer att dräpa ärkeaset verbalt! Heja tinker, heja tinker, heja tinker!!!!

• MV85

Hihihihi att göra en voododocka låter bra!
    And yes I do have an evil side, and she's awaking it..!

Klart jag vill ha honom för mig själv! Jag delar aldrig av mig av mina män! MIN! O vilken man han är... *djup längtansfull suck*
    Han har bara ett fel som jag hittat - han jobbar JÄMT! Igår fick jag ett sms vid strax före sju på kvällen o sen dess har han jobbat konstant... Hela natten och förmiddagen... Men, det är vad som krävs i hans bransch när man har en deadline.
    En musikvideo måste vara klar när den ska släppas, en reklam måste vara klar när den ska sändas, en film måste bli klar till premiären... *suckar lite*
    Dock väldigt jobbigt eftersom det ger honom väldigt lite tid att vara med mig och att prata med mig...

• Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-10-20 11:56:18 följande:
    Solde, hur går det med lilla missetassen, har maken veknat? Eller vill du låna min gummiklubba och banka honom i huvudet tills han är snäll
    Hit med gummiklubban!!
  • Fjällbruttan

Soldemor skrev 2009-10-20 12:13:00 följande:
    Hit med gummiklubban!!

Den är på väg!!!

• Heloise

God förmiddag!
    vad är NUPP bruttan? Låter misstänkt likt nupp*,men är det verklgen så man kollar hur bebisen mår? Om det är, så tror jag att jag kommer gilla att vara gravid haha.

Jag håller på och förbereder lunch och sedan ska jag läsa en uppsats och sammanfatta den på en sida, sen är det friskis som gäller.

Mkt man-klubbning i tråden, min är ganska bra just nu, men jag är säker på att det är efterdyningar av nya datorn.

• passionsblomman

MV, har du gått och blivitihop med Anders Bagge typ?

Jag älskar Aletas förslag btw.

MV85 skrev 2009-10-20 12:12:14 följande:
    Hihihihi att göra en voododocka låter bra! And yes I do have an evil side, and she's awaking it..!Klart jag vill ha honom för mig själv! Jag delar aldrig av mig av mina män! MIN! O vilken man han är... *djup längtansfull suck*Han har bara ett fel som jag hittat - han jobbar JÄMT! Igår fick jag ett sms vid strax före sju på kvällen o sen dess har han jobbat konstant... Hela natten och förmiddagen... Men, det är vad som krävs i hans bransch när man har en deadline.En musikvideo måste vara klar när den ska släppas, en reklam måste vara klar när den ska sändas, en film måste bli klar till premiären... *suckar lite*Dock väldigt jobbigt eftersom det ger honom väldigt lite tid att vara med mig och att prata med mig...
  • passionsblomman

Cantaton, gör som Bruttan-skaffa duscholja! Det finns sådan man ha r helt istf.tvål. Jag är en riktig torris, så jag får på vintern verkligen smörja in mig och jag har problem med både torr och kliande hårbotten och exem på händerna och svidande stramig hud om jag inte gör som jag måste. Specialschampoo, mykcet mild tvål/ansiktsrengöring etc OCH bra-jag understryker BRA hudkräm.

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-20 13:02:57 följande:
    MV, har du gått och blivitihop med Anders Bagge typ? Jag älskar Aletas förslag btw.
    Haha vet inte ens vem Anders Bagge är....
    Mannen jag träffar är inte känd då hans jobb enbart sker bakom kamerorna (film eller foto) och framför datorerna. Han jobbar främst med specialeffekter och reklam samt musikvideos. Har jobbat med bl.a Saab, volvo, sony ericsson, Meja, Evergrey, Dimmu Borgir mfl.
    Så han i sig är inte känd, hans företag är inte särskilt känt utanför de kretsar som pysslar med den här typen av grejer...
  • passionsblomman

Har du aldrig sett IDOL människa?

MV85 skrev 2009-10-20 13:10:57 följande:
    Haha vet inte ens vem Anders Bagge är.... Mannen jag träffar är inte känd då hans jobb enbart sker bakom kamerorna (film eller foto) och framför datorerna. Han jobbar främst med specialeffekter och reklam samt musikvideos. Har jobbat med bl.a Saab, volvo, sony ericsson, Meja, Evergrey, Dimmu Borgir mfl.Så han i sig är inte känd, hans företag är inte särskilt känt utanför de kretsar som pysslar med den här typen av grejer...
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-20 13:41:31 följande:
    Har du aldrig sett IDOL människa?
    Inte på många år...
Svar på tråden Tantvarning6