• Svar på tråden Tantvarning6
  • Panzerfaust

Satan-i-helvetes-jävla-kuk-radiotjänst!

Mitt meddelande för dagen.

• passionsblomman

Och HÖR sedn!

Vaddå? Har du blivit pejlad???

Panzerfaust skrev 2009-10-21 13:09:12 följande:
    Satan-i-helvetes-jävla-kuk-radiotjänst!Mitt meddelande för dagen.
  • Panzerfaust

Nej det har varit någon jävla lögnhals här och påstått att han både sett och hört en TV (helt omöjligt). Sedan har vi fått en räkning, som måste betalas oavsett om vi har TV eller ej och sedan måste man begära omprövning för att få tillbaka pengarna.

Rånartjänst...suck.

• Sonja68

Heloise; Bra jobbat med Friskis o Svettis, jobba 75% och dessutom studera!! Hur orkar du?! Och samtidigt leva med muntergöken Panzer ?!

Jag vet inte hur mycket modersmålsundervisning de får i skolan, det varierar nog från skola till skola. På T:s skola får de 40 min/vecka, men de har aviserat neddragningar (heter det så?) inför nästa läsår
    Dock så finns det med i läroplanen för skolan som ett ämne och klara mål för vad de ska klara i årskurs 5 och 9. Så det verkar lite mer regelrat. Men för att uppnå de målen krävs nog minst 40 min/vecka tror jag.

• MV85

Vad alla är duktiga o kämpar på här med viktminskningar och jobb, studier och barn!

Själv kan jag glatt meddela att Han har fått ett smärre utbrott på sitt ex efter att jag berättat om mailen jag fått skickade till mig och att dessa nu slutat trilla in

• Sonja68
    MV85 skrev 2009-10-21 14:12:41 följande:
    Vad alla är duktiga o kämpar på här med viktminskningar och jobb, studier och barn!Själv kan jag glatt meddela att Han har fått ett smärre utbrott på sitt ex efter att jag berättat om mailen jag fått skickade till mig och att dessa nu slutat trilla in
    HURRA!!!!
  • MV85
    Sonja68 skrev 2009-10-21 14:13:30 följande:
    HURRA!!!!
    Japp!! Känns såååååå bra!
    Nu ska han bara ha tid att träffas snart oxå så vi får prata igenom det hela ordentligt. Än så länge har jag bara berättat ATT jag fått dem och ungefär vad de gått ut på. Han har inte haft möjlighet att läsa det själv.
  • Cantaton

Ååååååh så skönt!!

MV85 skrev 2009-10-21 14:12:41 följande:
    Vad alla är duktiga o kämpar på här med viktminskningar och jobb, studier och barn!Själv kan jag glatt meddela att Han har fått ett smärre utbrott på sitt ex efter att jag berättat om mailen jag fått skickade till mig och att dessa nu slutat trilla in
Svar på tråden Tantvarning6