• Svar på tråden Tantvarning6
  • Fjällbruttan

Kramen till ALLA härinne!

Nu smiter vi till Umeå för NUPP och hoppas allt går bra... fasar...
    Sover hos kompisar i natt och imorgon hinner vi shoppa lite också
    Stora tjejen vill ha nya BH:ar... de gamla är för små
    Jag får lite hicka ibland som hon växer!

Sen ska visst attiraljer till en ängel och en djävul inhandlas

Kram igen

• dfk

MV85, vad skönt för dig att det får ett slut på detta elände!

Fortfarande getingar Aleta?

Fjällbruttan, jag önskar att det kommer gå bra på NUPP!
    Det lät som ett spännande inköp med ängel och djävul, vad ska du med dessa attiraljer om man får vara nyfiken?

• MV85

dfk: Ja, det är riktigt skönt att ÄNTLIGEN få ett slut på det hela! Förvisso bara varit ett par dagar, men det är oavsett vilket underbart skönt att det är över!
    Skönt att han tar min sida utan att ens överväga något annat när det gäller människor han känt i flera år... Som det ska vara, förvisso - men som jag aldrig upplevt med någon innan.

Fjällbruttan: Jag gissar att det börjar bli dags för halloweendräkter?

• passionsblomman

Kan hon inte bara få låna din spade och så ge henne ett horn-diadem?

Fjällbruttan skrev 2009-10-21 16:55:07 följande:
    Kramen till ALLA härinne!Nu smiter vi till Umeå för NUPP och hoppas allt går bra... fasar...Sover hos kompisar i natt och imorgon hinner vi shoppa lite också Stora tjejen vill ha nya BH:ar... de gamla är för små Jag får lite hicka ibland som hon växer!Sen ska visst attiraljer till en ängel och en djävul inhandlas Kram igen
  • Cantaton

Nu har jag blivit vägd. Grämer mig över ett hekto ungefär Hade gått ner 1,9kg sedan förra veckan, vilket gör 9,9kg på fyra veckor. Fatta om jag hade kunnat få vågen att stanna på ett ynka hekto mindre.

Och hade det varit tre hekton hade jag kommit under ett tiotal. Men DET får jag helt enkelt vänta till nästa vecka för att se Bra att ha nåt att se fram emot, även om jag hade hoppats på idag....

• dfk

Cantaton ett stort grattis till din viktnedgång, gräm dig inte för det där hektot vetja, det kommer du ta till nästa gång!

• Cantaton

Haha, nä, det gör jag inte egentligen. Hade jag bara tagit av tröjan jag har på mig över klänningen hade det där hektot varit borta

dfk skrev 2009-10-21 18:16:04 följande:
    Cantaton ett stort grattis till din viktnedgång, gräm dig inte för det där hektot vetja, det kommer du ta till nästa gång!
  • passionsblomman

Herremindag Cantaton-GLÄD dig och beröm dig! BARA och endast!
    Hejja!

Tinker: Jag skulle definitivt ta mellisgrejen både med lärare och på ev föräldramöte, eller då be läraren ta det som en punkt.
    det är en så vardaglig sak att det är viktigt att det funkar och de som har barn som uppenbarligen vill ha/behöver/saknar mellis måste ju bli uppmärksammade på saken.

Det är nog lättare att ta från lärarhåll dock, för skämsfaktorns skull tänker jag, om ni nu inte har den mest självklara relationen och dialogen.

Skönt att din dotter har förtroende för dig och berättar! Det är ju verkligen viktigt. (trodde iofs inte annat heller, men du fattar)

• MV85

Grattis till ett toppenbra resultat Cantaton

Svar på tråden Tantvarning6