Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
och när jag tänker efter ännu lite till, så är det ju det jag redan gör! -Pratar med er hela dagarna...
Ja visst gör jag! Det är jag känd för här hemma också!
Kjell Präst skrev 2009-10-22 08:53:28 följande:
ÅÅåh vad jag bara ville sova imorse. Är sååå, så trött... Men så har min praktikant varit sjuk mån-ons och skulle komma idag, så det var bara att masa sig upp. När jag så står ute på gatan på väg till t-banan kommer SMS:et. Ej frisk, ska till doktorn.... Åååh, kändes ju dumt att gå in, klä av sig allt och lägga sig i sängen då. Så nu har jag kommit till kontoret. Kan jag komma igång och bli lika effektiv som igår?
Han är arg och besviken försöker skrämmas för att ni ska ändra er. Ni har väl inte skrivit på några papper?
Efter vad jag har förstått så får en säljare ändra sig. Jag hade en kompis som till och med hade fått nycklarna till huset i handen när allt drogs tillbaka. Där hade det i och för sig gått lite väl långt för att avbryta tycker jag.
Jag sitter och väntar på att en mäklare ska ringa mig. Han skulle kolla exakt vad som står i bostadsrättslagen. Men han var 99% säker på att det krävs underskrifter av samtliga på ett och samma dokument för att det ska vara ett avtal. Vi har ju bara mailat om att dom skulle få köpa den.
Åh jag fick just en kram av projektledaren för att jag hade jobbat så bra igår och hunnit så långt. Så nu blev jag ju glad Bara att köra på då!!
Go´förmiddag och välkommen tillbaka Mittiprick!!
Hinner inte skriva så mycket, sitter på jobbet och godkänner röntgenbilder på löpande band. Vill mest skicka en hälsning så jag inte blir bortglömd...
Bortglömd! Pyttsan!
tjenis!
Jo, tror nog att jag oxå varit med sedan begynnelsens tider.....kanske lite efter men ändå i första tråden
MittiPrickbrud, välkommen åter och stora kramar finns det alltid gott om här!!! *kram* vad som än hänt er så verkar det ju ändå som att ni mår bra...eller?
Vem var det nu som skulle handla från blocket...? minnen är inte vad det var.... men hursomhelst. Vill man sälja så får man sälja, inte vara otrevlig och kort i tonen och bete sig som en riktig surkärring!!! Nä, jag hade inte handlat från en sådan!!
Jag skulle sälja mitt löpband en gång (jo hade faktiskt en, stod så fint i källaren ) och en dam ringde mig trots att jag inte angett mitt nr, utan bara mailen, hon hade slagit upp min på eniro.....jag hade jobbat natt och hon väckte mig mitt i min skönhetssömn men jag var ju ändå trevlig! Inte övertrevlig, blev ju faktiskt lite putt att hon ringde o väckte mig...men sen vågade hon inte pruta och köpte löpbandet
Jag tror jag har en infektion i kroppen är så förbannat öm i kroppen men alvedon hjälpte...o ena örat känns som det ska sprängas!! bläää....
Har jag sagt att vi letar ny lägenhet eller radhus?