Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jo vi fick nattgäst igår. Var helt okej. Han liksom bara hängde med familjen och när jag natta dottern så passade han och maken på att basta. Vi har en liten bastu i badrummet som rymmer fyra personer. Inte ofta den blir använd tyvärr så det var väl bra att den kom till nytta.
MV85 - jag har hållt på i en vecka nu och det känns som det aldrig ska ta slut (mensen alltså). Brukar aldrig vara mer än två dagar annars. T.o.m maken undrar vad som händer eftersom jag är så förbenat trött.....
TinkerBelle: Bara två dagar i vanliga fall? Oj.. lyx! Jag har åtta dagar ungefär varje månad... Det är surt, särskilt som jag får rejäl mensvärk oxå. Men det är bara att gilla läget. Alternativet vore att ta ut kopparspiralen o förlita sig på kondomer, vilket inte känns som något alternativ direkt.
Fjällbruttan, vad skönt med Nuppen!
Grattis Im yours, vad kul!
Thank God it's FRIDAY!!!
Jag vill SÅ hem och bara pysa ner i soffan och pösa.
Men först måste jag väl laga till en näringsriktig middag till familjen. Hur det ska gå till begriper jag inte.
Är ensam med barnen ikväll så jag ska anstränga mig extra mycket - lyfta på luren och beställa pizza.
Men det får bli efter lill-skrutts innebandy.
Så du älskar pyssel tinker! Jag ska också handla från panduro.
Tänkte att vi ska ha en pysselkväll i advent för alla som vill komma från våra familjer och så ska vi ha julmusik och dricka glögg med dopp.
Längtar redan!
Idag har yngsta varit på urkasst humör. Hon ska iväg på en höstmiddag och vara spökkatt.
Men så odräglig som hon är nu, tror jag inte att det blir något för henne. Det är nog inte någon på festen som vill ha en gapande och otrevlig spökkatt där!
Hoppas att hon skärper till sig snart så får vi väl se om det blir något kul eller inte för hennes del.
Maken står i köket och lagar middag och serverar mig drinkar när jag sitter här vid datorn! Nice!
Har godisabsinens... Jag skulle kunna sluka hinkar med godis.
Ska ha mens och då är det som värst. Blir också sur om jag inte äter choklad i mängder. Äter jag choklad så mår hela familjen på köpet bra. Är det så för er också vid mens?
Såg på mammas pojkar igår på TV. Fniss, har någon sett det?
Ena mamman gick runt och frågade alla tjejer om dom var oskulder. En annan mamma ville att de skulle dela hennes intresse för trädgård och blommor. Hm, är det mammorna eller sönerna som ska hitta kärleken?
Dagens getingsammanräkning = 15 stycken! Hurra, det blir färre!
Aleta, idag hittade jag en levande geting i tvättkorgen i källaren.
Jag som alltid varit den som fått fösa ut getingarna ur klassrummet osv, blev plötsligt alldeles kall och på min vakt :"VAR är de femhundratio andra, nu är det min tur!!!"
Jag stampade följdaktligen ihjäl den istället för att fösa ut den och tänkte på dig med en rysning.
(vanligtvis tänker jag på dig UTAN rysningar av obehag är det bäst att tillägga)
Jodå här pysslas det så for vi får tid.
Dottern och jag har nu ikväll avslutat våra present askar med decoupage på.
Är nog därfö jag itne har tid att följa några tv serier antar eftersom vi hellre pysslar tillsammans.
Min mamma brukar bjuda hem barn och barnbarn några veckor före jul för att pyssla tillsammans och mysa med glögg och julmusik oxå!
Pyssel är ju helt underbart