Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Oj, är det max eller? Hur mycket kan man ha?
2,0 är max (motsvarar 20,0 i dagens gymnasiebetyg.)
Svarade du alltså rätt på varenda fråga i hela provet din galning!
Heloise; Muse är ju jättebra!! Det måste jag kolla upp närmre.
Blommis; usch, trist med magsjuka! Hoppas det snart går över!
Mulle; sitter du också och dricker lite rödtjut, jag me jag me Hur gör det med rökningen förresten, eller rättare sagt att sluta med den?
Ska du sluta röka??
P.s Jag blev jättefull! :-0
Nej, jag hade inte alla rätt, man får ha några fel... som att man kan ha några fel på ett prov och få MVG ändå. Jag behövde verkligen göra bra ifrån mig, för mina gymnasiebetyg är usla. Var en rätt strulig tonåring... Är jättenöjd med att vara en stabil tant nuförtiden! Som DAMMSUGER halv elva en lördagkväll!
Herregud människa, gör som Mulle och ta dig något gott att dricka!
Jaså,man behöver ine spika det då...
Jag skulle vilja ha gjort det mycket bara för att ha gjort det faktiskt. Fast ändå inte, för jag vill inte veta hur dålig jag skulle vara.
Nu ska jag glo på tv med min sambo.
Kram på er allihop!
Nä, jag frågade dig hur det gick för dig att sluta Jag slutade när jag blev gravid nu igen men så gick ju inte det nåt bra (graviditeten alltså) och så feströkte jag 3 cigg när vi hade middag hemma för nån vecka sen. Sen har jag varit ganska röksugen men har väl totalt rökt en cigg efter det.