Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
idag jobbar jag, går på mina 5nätter ikväll....vaknade vid 14 o trodde klockan var 10!!
Aleta...jag säger oxå bläää till getingar och deras bajs o likstank!!!
Ni kanske har lagt märke till små svarta prickar intill golvlisten nån gång? Det är spindelbajs som dem skuffat ut från inne i väggen...............................
Jag avskyr kryp och insekter!!!
nä ska ta mig i kragen och ge mig till Ica o handla mat....dagens nöje
????Vaffö då då??
Tirolersuppan är klar, allt förberett och under kontroll...
Nu ska jag fläta mellantjejens hår och sen vila en stund
Skönt att ha allt förberett, hatar att stressa i sista stund så jag kör stenhårt på planeringslistor, då hinner jag det mesta och tokstressar inte i alla fall
Yoddelahooohhooo....
saknar ...
just nu skulle jag kunna storböla!!!
jag frågar mig varje dag va fan jag har en man till?! vad ska jag med en inneboende till när det är jag som gör allt! Partner? Jo visst när jag skriker och skäller ut honom, DÅ städar han och tar disken!
Jag bad honom nu följa med till Ica för jag visste att jag inte skulle orka bära dem tunga kassarna...han sov och vaknade inte och sa han hade inte sovit bra inatt. Varför? Jo för han har vänt på dygnet och sitter vid datan hela natten!!! Vad han gör, ja det bryr jag mig faktiskt inte om. Han har skola ibland några timmar i veckan, och jobbar inte!!!! Trots att han LÄTT kunde få där han jobbade innan!!!!
Varför måste man älska någon så mycket att man inte bara kan be dem dra åt nånstans!!! Jag är typen som gör allt själv för att jag förlitar mig inte på andra, han är sån som 100% förlitar sig på mig och andra....hatar det!! fullständigt hatar det!!!!
Kakor någon?
Magsjuka!
Så det blev inget högskoleprov för mig idag!
Jag har fortfarande pyjamasen på mig...
lillabruden: kram! en man ska vara någon du känner att du delar ditt liv med, som är din andra hälft, som en man ska känna om kvinnan i sitt liv. Det handlar väl om respekt och om att stötta varandra genom livet, antar jag.
nu vet jag inte din amns syn på det hela, men de tär helt eneklt fel att förlita sig på att andra fixar det man själv inte klarar. Såväl i yrkeslivet som i sällskapslivet.
Jag hoppas ni kan reda ut det dock! Annars förstår jag din fråga rätt ut. Dom man i ett sådant sammanhang skulle jag skämmas.
Men det är ju jag det ...
Blomman: vad synd, du har tänkt att studera vidare? inom vad?
Men passionis, vad tråkigt. Du får tänka att det är en ny chans om ett halvår! Sex månader att plugga ordboken!
Jo jag håller med dig helt!! Men här hemma har vi mig, man och kvinna i ett! För vem är det som snickrar ihop möbler?Jo jag, vem fixar saker som t.ex rensa vattenlåsen på vaskarna och fixar när det är stopp i vasken eller dasset? Jo jag!
Jag är för jämnställdhet och har inget emot att göra dessa saker men han borde väl bete sig som en karl och göra det också!!! Jag känner mest att jag lika gärna kan vara ensam, för jag gör ju allt själv ändå, men jag gör dubbelt upp!
Har pratat med honom och när det gäller prat så håller han med men sen blir det inte mer....Han är lat helt enkelt!!!! Ledsen blir jag, inte ens arg!!!
Och tack för att du förstår *kramar*