• Svar på tråden Tantvarning6
  • MV85

Äter min uppmätta portion o så har jag haft på MASSOR med parmesan Gott!

• lillabruden

Men Sonja vad var det med lillans mage?? var det bara chokladabstinens och mammas kramar? Hoppas du kom ikapp på jobbet..men ska man missa jobb så är det ju helst för barnens skull

På tal om barn......åååhhh jag blir tokig!!! Jag drömmer bara om bebisar nästan...och min mens är jättesen men tvivlar starkt på att jag är med barn ändå (minns inte när vi "mös" sist..... )
    just nu vill jag bara ha en större lägenhet, så kan inte bebistankarna vänta lite??! Dumma hjärna som har ett eget liv!

• lillabruden

mig?

Fjosok skrev 2009-10-22 21:15:12 följande:
    saknar ...
  • Fjosok
    lillabruden skrev 2009-10-22 21:17:04 följande:
    Men Sonja vad var det med lillans mage?? var det bara chokladabstinens och mammas kramar? Hoppas du kom ikapp på jobbet..men ska man missa jobb så är det ju helst för barnens skull På tal om barn......åååhhh jag blir tokig!!! Jag drömmer bara om bebisar nästan...och min mens är jättesen men tvivlar starkt på att jag är med barn ändå (minns inte när vi "mös" sist..... ) just nu vill jag bara ha en större lägenhet, så kan inte bebistankarna vänta lite??! Dumma hjärna som har ett eget liv!
    Svårt att inte längta efter bebisar då jag höll i en tremånaders i förra veckan
  • MittiPrickBrud

men vännen då! Har du flyttat?
    Självklart vill jag vara med om det bl ir tantfest!

passionsblomman skrev 2009-10-21 23:13:41 följande

Jamen vad tusan, du kan väl säga liiiite vad det berör för något! Du går ju inte ut med länkar eller vem du är eller så!Vet du förresten, jag har flyttat till Småland! Till ett sagohus, med tornrum och punschveranda och vinkällre! Vi ska ha tantfest här sedan, då kommer du väl? *lägger huvudet på sned*
  • MittiPrickBrud

Och hej alla tanter!
    tack för alla välkommen-tiilbaka-hälsningar!
    Fattar ni vad det värmer att få sånt från en bunt tanter man "tjötat" med en del... Ni är toppen, gamla som nya och jag är glad att åter få vara här och umgås!

Svar på tråden Tantvarning6