• Svar på tråden Tantvarning6
  • MittiPrickBrud

blää
    Fastnade bland alla vackra brudklänningar!
    Minns hur det var att leta på riktigt, att verkligen tro att det var det bestämda datumet som gällde... Och så b lev det inte så.

Vet inte om jag orkar ta upp planerandet igen.

• Heloise

God afton i stugan!
    Hej igen Mitt i prick, kul att "se" dig igen.

Jag har varit och friskat och svettat för 3 ggr den här veckan. Sen vart det middag med H och bebis prat, sen vart det mer bebis prat och känna när bebisen sparkar, nu känner jag för att dricka massa vin, röka och dansa på altanen som motvikt
    Nä då inte alls, eller kanske lite lite. Det är så vuxet med barn, jag fyllde ju just 15 eller var det 30?

Panzer har tenta imorgon och jag har, hmm sovmorgon eller jag ska gå upp med Panzer och kura ihop mig i soffan med en kanna te och min kurs litt till populär litteraturen, jag älskar den kursen.

Konstigt att magen inte blir mindre fast jag varit så duktig och friskat och svettat mina 3- 4 ggr per vecka, och ätit vv mat.
    Funderar på om jag måste ta mig an shakesen igen, isch.

Bra att du fått i dig mat MV och håll up Cantaton, och grattis I'm yours!

• passionsblomman

Jag fattar visst det! rätt åt dig, du kan sitta där och längta. Det är väldigt bra.

Tremånaders bebisar brukar kunna nå fram till hjärtat, iallafall om de fyrar av ett sådant där snett leende och ett förtjust pip.

Fjosok skrev 2009-10-22 21:28:51 följande:
    äsch, ni fattar ändå inte
  • passionsblomman

Gött!

Jo, det blev en rejäl förändring kan man ju säga. Vi är mitt i anpassningsprocessen just nu, och det är ömsom vin och ömsom vatten. Så som det brukar vara.

MittiPrickBrud skrev 2009-10-22 21:47:38 följande:
    men vännen då! Har du flyttat?Självklart vill jag vara med om det bl ir tantfest!passionsblomman skrev 2009-10-21 23:13:41 följande
  • Fjosok
    passionsblomman skrev 2009-10-22 22:23:06 följande:
    Jag fattar visst det! rätt åt dig, du kan sitta där och längta. Det är väldigt bra. Tremånaders bebisar brukar kunna nå fram till hjärtat, iallafall om de fyrar av ett sådant där snett leende och ett förtjust pip.
    Du ja, men du vet ju ...
  • Im yours

Godmorgon!
    Är upp och smyger denna tidiga morgontimme. Har nätshoppat en klänning från Mango, samt lite nödvändiga makeup-prylar.

Min kropp känns aningens öm efter gårdagens städutryckning, är inte riktigt klar m klädkammaren ännu. Funderar på vad jag brukar irritera mig på då det ska bytas kläder. T.ex brukar jag börja gapa då jag inte hittar några hela strumpbyxor. Alltså borde jag underlätta mina göranden på den punkten.

Lägger in en länk till bloggen som ger mig tillträde till slottet Tänk så det kan gå, haha.

metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp

Skickar med min aktuella få saker gjorda- melodi. Kramar.

• dfk

Lillabruden, jag kan förstå din längtan om du tom drömmer om bebisar på nätterna.
    Det är något speciellt med bebisar, man vill bara pussa på dom.Dom är goda att snusa på hjässan och i nacken. Varför luktar dom så gott?

Passion, jag håller envist fast att vi ska spela mycket schack när sonen din är här!
    Nä, jag håller med dig om att allt kan man ju inte tycka om att göra med sina barn. Så är det bara! Min yngsta vill spela med mig på datorn och göra SIMS-familjer. Vi ska sitta läääänge och skapa
    familjemedlemmar, döpa dom, välja husdjur, döpa dom, ta hand om SIMS-familjen läääääänge, köpa hus åt dom och köpa möbler åt dom
    so on so on..... Det tycker jag är tråkigt!

Sedan finns det saker som jag tjatar ihjäl mig på med barnen som dom tycker är jobbigt och det är ju att pyssla.
    Ja de tycker förståss det är roligt först och är väldigt kreativa och duktiga. Men när timmar går och deras mamma bara blir allt vildare bland pärlor och pappersklippning och limmande så blinkar dom bedjande på mig och frågar när ska vi sluta?
    Jag ääääälskar att pyssla.
    Det är också därför jag längtar så efter julen. Jag vill börja pynta och stöka redan nu!

Svar på tråden Tantvarning6