• Svar på tråden Tantvarning6
  • Aleta

Aha, de slipper nattlinne också.

Fjosok skrev 2009-10-21 21:48:42 följande:
    Aleta: Vit skjorta, svarta brallor och ljus
  • Cantaton

Jag ska vara lucia i kyrkan i år.

passionsblomman skrev 2009-10-21 19:39:30 följande:
    Fjosok: Åh vad roligt! Jag älskade att lussa och skulle gärna göra det nu med!Det strååååååålar en stjärna, glänsöversjöochstrand, stalledräääng stalledräng*sjunger allt i en salig blandning*
  • Cantaton

Tinker, vad gott det låter. Jag kanske skulle ta och äta min halva shake som återstår idag...

• passionsblomman

Ojsan, jag råkade visst göra en äppelpaj så här i kvällningen...

nån som vill ha? Jag gör riktigt goda pajer ska ni veta om jag får säga det själv. Lite knäckigt i allt det smuliga sådär...

FYYYY vad tröttsamt med de förbaskade getingarna Aleta!

Och dfk, köp för i allsindar inte grejen!
    Får jag förresten skicka över min son till dig? På schack alltså, inte rödvin...

Han köpte i förrgår ett schackbräde för sina sparpengar och nu vill han ju att man ska spela med honom HELA tiden oc jag vill inte.

• Frulle

Men nu ska man itne lita på mina knän. Jag äter ju min knäppa medicin som gör att skelettet torkar ut och lederna blir inge bra alls..

passionsblomman skrev 2009-10-21 18:24:06 följande:
    Gissa vad? Jag mailar just nu med en kille som är jätteintesserad av mina kattungar! Jag lobbar för fullt för att han och hans sambo ska ta två... Håll tummarna är ni snälla! i Mulles fall knäna då i vanlig ordning.
  • Bobou

Godkväll tanter! Vad kul att läsa att det varkar vara uppåt för de flesta nu! Ingen mer svininfluensa eller flytt (just nu), lyckad viktminskning och ett ex som får på moppo! Aleta, du har det ju jobbigt med getingarna, men de också verkar ju bli färre.

Åh, jag har blivit så dålig på att skriva på BT sen jag började nya jobbet förra veckan. Och det är bara för att jag är helt KÄR i mitt jobb! Jag blir alldeles glad och pirrig av det varje dag! Jag vet, jag vet, jobb är jobb och blir alltid tråkigt så småningom. Men jag försöker vårda relationen.

Panzer, om man får ett inbetalningskort så betalar man räkningen och så ringer man Radiotjänst nästa dag och avanmäler tv-innehav. Sedan får man pengarna tillbaka på ett utbetalningskort. Det har jag gjort flera gånger och det har faktiskt aldrig varit några frågor eller något krångel!

• passionsblomman

Tyst med dig jag blir avundsjuk!

Fast jag fick faktiskt vara körens lucia en gång i tiden då jag var 19.

(något av en upprättelse för den mörkhåriga med glasögon och överbett som INTE kom på tal någonsin under skoltiden, om nu någon annan vet hur det kändes)

Cantaton skrev 2009-10-21 22:01:17 följande:
    Jag ska vara lucia i kyrkan i år.
  • passionsblomman

Det gör inget, jag gillar dina knän ändå! :-d

Fast det suger att ha ont i lederna!
    *stackars*

Frulle skrev 2009-10-21 22:15:40 följande:
    Men nu ska man itne lita på mina knän. Jag äter ju min knäppa medicin som gör att skelettet torkar ut och lederna blir inge bra alls..
  • MittiPrickBrud

Hejsan tanter!
    Kommer ni ihåg mig månne?
    Jag tappade bort mig själv och mitt bröllop blev inställt och allt som var planerat blev helt annorlunda så jag var tvungen att ta en paus. Nu känner jag att jag kan återvända och låta hoppet återvända lite också, så jag tittar in och tvångskramas med den som kommer ivägen!
    *´kramar*

• passionsblomman

Åh men herreguuuud vad roligt att se dig gumman!!!

Vaddå inställt och vad hände och hur mår du NU då???

Berätta mera!

MittiPrickBrud skrev 2009-10-21 22:50:22 följande:
    Hejsan tanter!Kommer ni ihåg mig månne? Jag tappade bort mig själv och mitt bröllop blev inställt och allt som var planerat blev helt annorlunda så jag var tvungen att ta en paus. Nu känner jag att jag kan återvända och låta hoppet återvända lite också, så jag tittar in och tvångskramas med den som kommer ivägen!*´kramar*
Svar på tråden Tantvarning6