Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Puh, det var strä´ngt att läsa ifatt sedan i tisdags! Jobbar mycket kväll och orkar inte så mycket när jag konmer hem.
Hade världens jättegräl m maken i torsdags kväll, om hus och små katter. Han tyckte, att om jag vill ha det så får jag väl flytta och skapa mitt eget liv. Nästan så jag funderar på det. I morgon är det sista gången jag får träffa lillflickan i Helsinborg, om vi inte köper henne. Får ont i magen när jag tänker på det, vad skall jag göra? Har väl aldrig samtalat så intensivt med Gud om katter förr!
Lillabruden, vad skönt med lite kramar och att han nu förstår dig.
Soldemor, vadan detta, är det er tur att gräla nu! Det är så jobbigt att ha dessa bråk. Inte tror jag väl att han vill att du ska flytta och skapa ett eget liv. Men det sårar när någon kläcker ur sig sånt!
Det är ju jättesvårt om man inte är överens om ni ska köpa katt. Har inget direkt råd men kanske om du viftar med ögonfransarna och tittar med bedjande cockerspanielögon så kanske han smälter.
Eller så får du låta honom hålla i lilla missan så att han blir sådär varm och go. Jag hoppas att kissen kan bli er.
Ja det är skitkul!! Är dock irriterad för dom förra ägarna har inte lämnat EN endaste jäkla lampa i lägenheten. Sticker bara ut små stumpsladdar..
Inte ens badrummet har nåt..
Nu skall jag hännga tvätt, sedan blir det snart jympa, behöver det på många sätt...
Har kanske missat det, men när flyttar ni in?
Lampor är praktiskt den här tiden på året...
Soldemor: kramar. Trist för er med grälet. Hoppas ni kan lösa det på något sätt.
Vi fick nycklasar igår och då kommer hantverkarna och börjar med målning. Sen flyttar vi in nästa helg.