• Svar på tråden Tantvarning6
  • Soldemor

Skrev ni några försäkringspapper på plats? Kom polisen? Viktigt att du försöker utreda om det ej är ditt fel, iaf för försäkringsbolagen! Är det hans fel så gör en anmälan omgående och låt polisen dokumentera skadorna på din bil!

• Frulle

Jag tycker det låter som att han körde med dålig uppsikt!

• lillabruden

Jag har skickat till försäkringsbolaget och jag fotograferade min bil på plats med mobilen. Men vi ringde inte polis, det gör man ju bara om man bråkar eller någon är skadad, verkar berusad el smiter. Han tyckte inte det var hans fel men nog verkade han heller inte säker!
    Vi skrev papper på plats oxå. Men det är så fruktansvärt onödigt!!! Han kan väl inte bara svänga?!

Soldemor skrev 2009-10-26 09:47:14 följande:
    Skrev ni några försäkringspapper på plats? Kom polisen? Viktigt att du försöker utreda om det ej är ditt fel, iaf för försäkringsbolagen! Är det hans fel så gör en anmälan omgående och låt polisen dokumentera skadorna på din bil!
  • lillabruden

nu är jag kanske lite trög...men vad menar du? Att han inte såg eller att han gjorde det med lite flit? För det sist nämnda tror jag på.....

Frulle skrev 2009-10-26 09:50:33 följande:
    Jag tycker det låter som att han körde med dålig uppsikt!
  • Aleta

Oj vad jobbigt lillabruden!
    Hoppas det reder ut sig.
    Tur att inte du blev skadad åtminstone.

• Frulle

Hmm fast fan. Det är svårt att sätta sig in i situationen. Vart skulle han svänga? Var det nån korsningsliknande grej där han skulle svänga vänster?

• Soldemor

Är man inte överens om vad som hänt och vem som är orsak,kan man ringa polisen. Allt är lättare att se på plats än efteråt.

• Frulle

Du kan skriva upp mig på den listan också!

Cantaton skrev 2009-10-26 10:22:31 följande:
    Ååh... varför har jag ingen som helst arbetslust?
  • Cantaton

Haha, jag vet inte om det är så positivt

Frulle skrev 2009-10-26 10:29:04 följande:
    Du kan skriva upp mig på den listan också!
Svar på tråden Tantvarning6