• Svar på tråden Tantvarning6
  • Daa

Åååh, roligt!
    (ja, mycket jobb förvisso, men ändå )

Frulle skrev 2009-10-25 17:21:08 följande:
    Vi fick nycklasar igår och då kommer hantverkarna och börjar med målning. Sen flyttar vi in nästa helg.
  • Soldemor
    dfk skrev 2009-10-25 17:14:38 följande:
    .Eller så får du låta honom hålla i lilla missan så att han blir sådär varm och go. Jag hoppas att kissen kan bli er.
    Gissa varför jag vill ha med honom upp t Helsingborg?
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-10-25 17:21:07 följande:
    Soldemor: kramar. Trist för er med grälet. Hoppas ni kan lösa det på något sätt.
    Tack, alla kramar behövs!

Idag höll jag förresten på att slå ihjäl mig. När mässan var slut och jag skulle gå in i sakristian för att byta om, missade jag på något vis ett trappsteg och for handlöst mot en gravsten som ligger precis utanför sakristian. Men tydligen har min kropp vissa minnen kvar från tiden när jag tränade kampsport, så jag landade på sidan. Jag är ganska blå och så,men det är bra med liturgiska kläder, mässhaken skyddade nog en hel del.
  • didis

Vilken helg det verkar ha varit!

Magsjuka, inställda högskoleprov, snubblingar i trappor, lata makar och lägenheter utan lampor!

Själv har jag haft en lugn helg med gäster. Nu har jag lite ångest för barnen har sagt att de saknar mig så i veckorna så nu har jag ingen lust att åka till Jkpg i morgon. Även om jag djupt inom mig vet att det kommer att vara värt det så finns ändå tvivlet "tänk om...".

Idag har dessutom varit en "dagen-efter-dag" med seghet, höstpromenader och pizza. Som gjort för melankoli med andra ord!

• Daa

Så sant.
    Här har det varit en riktig höstdag: regnigt och grått, med snålblåst.

didis skrev 2009-10-25 18:02:18 följande:
    Idag har dessutom varit en "dagen-efter-dag" med seghet, höstpromenader och pizza. Som gjort för melankoli med andra ord!
  • Im yours

Solde; Vilken tur att du klarade fallet. Vi behöver dig här ju.

Didis; Förstår dig så väl, separationskänslor är inget vidare. Men som du säger blir det bra i slutändan.

Villemo; Hur är det med dig gumman? Tänker på dig, bara så du vet.

Jag ska skriva treatment 2. Hör och häpna; Jag behöver mer konflikter...... !!!!!!!

See you all soon!

• Villemoa

Med mig är det faktiskt ganska bra, tackar som frågar och tack för att du tänker på mig! Fick ju träffa mannens brors nyfödde och jag bara smälte!! Han var precis det jag behövde fast jag trodde att det skulle bli jobbigare av att träffa honom. Så livet kan vara ibland.

Im yours skrev 2009-10-25 18:14:18 följande:

Solde; Vilken tur att du klarade fallet. Vi behöver dig här ju.Didis; Förstår dig så väl, separationskänslor är inget vidare. Men som du säger blir det bra i slutändan.Villemo; Hur är det med dig gumman? Tänker på dig, bara så du vet.Jag ska skriva treatment 2. Hör och häpna; Jag behöver mer konflikter...... !!!!!!! See you all soon!
  • Villemoa

Kul med nya lägenheten! Ni packar för fullt nu eller?
    Frulle skrev 2009-10-25 09:37:40 följande:
    Aha.Ja för mig går det jättebra med rökningen! Röker som aldrig förr!!
  • passionsblomman

Oj oj! Nu sitter jag och mailar med en kvinna som kanske vill ha min hankatt, om hon tycker han är fin på bilderna jag just skickat över!

Håll alla tummar ni har att hon vill och är normal och bra så jag kan köra dit kissongen imorgonkväll!

Isåfall vore det ju bara en kvar sedan och den kan få bo här om det är så det ska bli.

Svar på tråden Tantvarning6