Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Åååh, roligt!
(ja, mycket jobb förvisso, men ändå )
Vilken helg det verkar ha varit!
Magsjuka, inställda högskoleprov, snubblingar i trappor, lata makar och lägenheter utan lampor!
Själv har jag haft en lugn helg med gäster. Nu har jag lite ångest för barnen har sagt att de saknar mig så i veckorna så nu har jag ingen lust att åka till Jkpg i morgon. Även om jag djupt inom mig vet att det kommer att vara värt det så finns ändå tvivlet "tänk om...".
Idag har dessutom varit en "dagen-efter-dag" med seghet, höstpromenader och pizza. Som gjort för melankoli med andra ord!
Så sant.
Här har det varit en riktig höstdag: regnigt och grått, med snålblåst.
Solde; Vilken tur att du klarade fallet. Vi behöver dig här ju.
Didis; Förstår dig så väl, separationskänslor är inget vidare. Men som du säger blir det bra i slutändan.
Villemo; Hur är det med dig gumman? Tänker på dig, bara så du vet.
Jag ska skriva treatment 2. Hör och häpna; Jag behöver mer konflikter...... !!!!!!!
See you all soon!
Med mig är det faktiskt ganska bra, tackar som frågar och tack för att du tänker på mig! Fick ju träffa mannens brors nyfödde och jag bara smälte!! Han var precis det jag behövde fast jag trodde att det skulle bli jobbigare av att träffa honom. Så livet kan vara ibland.
Im yours skrev 2009-10-25 18:14:18 följande:
Solde; trist med gräl, hoppas att ni hittar en bra lösning. Kram!!
Oj oj! Nu sitter jag och mailar med en kvinna som kanske vill ha min hankatt, om hon tycker han är fin på bilderna jag just skickat över!
Håll alla tummar ni har att hon vill och är normal och bra så jag kan köra dit kissongen imorgonkväll!
Isåfall vore det ju bara en kvar sedan och den kan få bo här om det är så det ska bli.