• Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

Gaulheria heter de röda bären!!! Shit, jag kom int på det fast jag vet det och då blev jag ju tvungen att tänka tills det kom fram i huvudet! Inte för att jag tror det spelar er nån roll, men jag blir tokig när jeg vet ord och inte kommer på dem!

• Villemoa

Jamenvisst! Och så har jag planterat en liten en bredvid bautalådan innehållandes prydnadskål och silverek Tycker det är så roligt med blommor men det där med att komma ihåg namnen är det lite si och så med....håller som bäst på att planera nästa års rabatter, buskar och träd och det är såå KUL!! Finns ju så mycket att välja mellan och så vill man ju ha rabatter med växter som blommar överlappande.

passionsblomman skrev 2009-10-25 22:56:35 följande:
    Villemoa, oj vad du planterat många fina lådor! Och VISST har vi god smak!
  • Aleta

Oj vad duktiga ni är som planterar blommor nu!

Snygga mattor Blomman!

Vad spännande med flytten Frulle!

Och Soldemor, vilken tur att du har tränat kampsport. Vilken sort var det?
    (Jag håller alla tummar och tår för att ni ska komma överens om katten också.)

• Soldemor

Morrn!

Så läckra mattor Blomman! Och föntsterlådorna! Är det korg?

Idag är jag ganska stel och har ont i vä sida efter närkontakten med min forna kollegas gravsten. Det var jiu-jitsu jag tränade i början av 90-talet och vi höll på en hel del med falltekniker. Funkar tydligen!

Känner mig verkligen som Soldemor idag, då Soldan ligger i mitt knä just nu. Hon har blivit så mammig och vill ha så mycket uppmärksamhet. Amaretto sover mest hela dagarna. Visst,han växer fortfarande, men Solde tycker nog han är ganska tråkig. Hon vill ha någon att leka kattlekar med! Tänk om maken kunde inse detta! Suick! *pussar Solde på huvudet*
    Kom med förslaget att han kanske inte märker om här är en liten katt till, men fick bara en bister blick tillbaks...

• lillabruden

har krockat idag för 2timmar sen...inget kul alls

• Cantaton

Nej! Hur mår du?

lillabruden skrev 2009-10-26 09:29:01 följande:
  • Frulle

Men då!? Hur gick det till? Mår du bra?

lillabruden skrev 2009-10-26 09:29:01 följande:
  • lillabruden

jag är hel, men Sockersmulan (bilen) ser förjävlig ut.... o vi sitter och försöker fundera om det var mitt fel eller inte men det är ju omöjligt att räkna ut.... o jag har ju bara haft körkort sen april!!! tänk om jag mister det

han körde firma bil o stod bara o flinade den idioten!!! Jag anser att det var hans fel....jag körde om en buss, han var framför bussen. När jag kom fram s.a.s så bestämmer han sig för att plötsligt svänga och slå på blinkersen samtidigt. Då tutar jag o nitar bromsen men hann precis svänga undan lite så krockar vi, med högerfronten in i hans förardörr.

förutom att det känns som att allt bara blivit skit efter smekmånaden (ej med mannen) så är det väl som vanligt...

• lillabruden

jag körde om i motsats riktnings filen....det är det som gör det hela svårt

Svar på tråden Tantvarning6