Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Nä. Usch jag fullkomligt spyr på jobbet nu!!
Vill åka och kolla hur det går för målarna i lägenheten ju!!!
Och jag vill komma framåt med MINA projekt... jag vill ha alla andras projekt avklarade, och bokföring och budgetar...
Men hallå vad håller ni på med här på förmiddagen! KROCKAR!!! Fy lillaBrud vad otäckt! Vilken tur att du inte är skadad!
Hoppas det ordnar sig med bilen och allt. Ta inte på dig någon skuld innan saken är bedömd och utredd. Jag trodde faktiskt det alltid var polisen som ska ta tag i det.
Solde, kasta sig över gravstenar?? Uj vad du hade kunnat skada dig!
-Jo, balkonglådorna är i korg. Det är två som står intill varandra. Jag har dem i flera storlekar och köpte dem från mitt förra jobb.
Mulle, vad kul med nya lägenheten...och vad GLAD jag är att det inte är jag som ska packa nu igen! :-d
Jobblust? Vem fasen har det i sena oktober?
Säger jag som snart ska åka in till Af...
Jag har rensat ut papper ur mitt block... åtgärdat några saker direkt och skrivit upp resten på en att-göra-lista.
Att få lite koll brukar oftast underlätta arbetet. När man ser hur mkt som ska göras är det inte lätt att slappa längre... Men får ta o tidsbestämma allt också.
Vill inget just nu, är bara så ledsen när jag tänker på, att ikväll är sista g¨ången jag får träffa Siena. Har skickat ett mail t maken där jag liksom tog sista chansen att få honom att förså, och det verkade som om det bara försvann! Åh, jag tror att jag går ut och dränker mig i avloppsbrunnen i ösregnet!
Kilar in och säger: Hej!
lillabruden: otäckt med krock! Skönt att du inte är skadad, men hur mår du i övrigt?
Solde: så tråkigt med katten... Fortsätter hoppas ännu en stund.
*peppar Mulle och Cantaton.* Veckan har ju gått fort. I övermorgon är det redan onsdag! *försöker skratta, men skrattet dör ut i en suck...*
Kram på er.
Daa, haha... Men ja - i övermorgon är det redan onsdag och då får jag ÄTA MAT!!!!
AAH! Daa, nu skrämde du mig så jag fick för mig att jag missat en dag! Det hade INTE varit bra om det var tisdag eftersom jag ska till af idag-måndag.
Hej och hå här har hänt mycket sedan jag var inne igår kväll!
Krocka med bilen, mattor på bild, blomlådor, tisdagsskrämmningar och massa massa annat!
Ta det försiktigt med er tanter.. Ni får tänka på att såhär på ålderns höst ( )så tål man inte så mycket och blir lätt sliten, särskilt nu på hösten.
Kom alla ihåg att ställa om klockan igår?
Jag sa hej då till Honom för ca 40 minuter sedan efter att ha sovit tillsammans för första gången!
Satt och pratade till fyra på morgonen och då såg han så trött ut att jag trodde han skulle somna sittande, så frågade om han ville sova här - vilket han var villig att testa (Han har insomnia och extra svårt att sova i andra sängar än sin egen)... Slutade med att han sov ganska gott i min säng, tätt tätt intill och kramades tills det var dags att vakna och ta tag i dagen.
Så alldeles nyss åkte han hem för att ge sig på jobbet igen... Skönt att han bestämmer sina tider själv i alla fall, annars hade han säkert inte kunnat vara här så länge som han kunde nu
Men usch lillabruden, vad läskigt att krocka!! Tur att ingen blev skadad och att du mår bra!!
Blommis; hur gick det med henne du hade kontakt med igår angående kattungen?