Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Det är ute på landet i mörkaste Småland.
Det var tur att pölen torkat, här ska ingen dränkas!
Lillabruden, fy vad otäckt! Men det låter faktiskt som om det är han som som har gjort fel. Men jag vet heller inte vad som gäller i ett sånt läge. Försäkringsbolaget kan säkert hjälpa till med att reda ut det och kanske kan man också ta kontakt med polisen i efterhand om man vill fråga. Tur är att du inte kom till skada!
Aleta, mums säger jag. Skicka hit lite praliner vetja!
MV85, mys, mys!
Vad fina mattor och balkonglådor passion!
Frulle, hur gick det förresten efter intervjuven, har dom hört av sig?
ahaaa! Ja jag fick för mig att du suttit och pratat bröllop innan nämligen!
Ok då är jag med.
haha ja samban hinner ni med den också. Sen när man är gift blir det inte så mycket samba.. Mest lite stretching lite då och då bara..
Självklart skickar jag praliner dfk, men de är inte klara, jag har bara lite honungsrostade hasselnötter doppade i 75% choklad, duger det så länge?
Bara jag har lite tid så tar jag mig riktiga till tantträffen såklart!
Aleta, det duger alldeles utmärkt så länge!, skicka mig lite mer sen när resten är klart bara. Tack!
Ååå jag tror vi måste skjuta på vår flytt faktiskt. Var där idag och kollade läget och MY GOOOD va det ser ut!!
Dom kommer aldrig hinna klart med allt. PLUS att jag hade dit en elektriker ikväll. Han sitter nog och räknar på priset nu så vi får se vad han ska ha. Det är en MAJOR renovering vi gett oss in på..
Ge mig styrka!!
Pappa hittades medvetslös i sängen... nu är han på sjukhus. Min faster (och bror och syster) ringde precis. Och ingen vet nåt... mer än att han hade huvudvärk idag och jobbade hemifrån. Så läskigt. Han mådde ju så bra igår när vi var där o firade hans födelsedag. Det är läskigt... ska strax till sjukhuset...
Cantaton: åh, vad otäckt! Hoppas verkligen att det går bra. *kramar*