Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Nja, hon som länkade vet ju inte att det är jag som driver den där sajten och jag vill absolut inte åka dit för reklam. Reklam var det dock då jag haft 67 besökare som laddat ner 120 mb bilder sen hon länkade.
Nu gör jag ju ingen vinst alls men ändå ...
Eftersom mitt mobila internet krånglar rätt friskt passar jag på att skicka lite "tycka synd" till alla tanter med krånglande sambor och ex! Låter skit rent ut sagt MV85 att inte kunna glädja sig åt en ny förälskelse!
Jag vågar knappt skriva det men själv är jag nästan löjligt nöjd med livet. Vårens förälskelse har visserligen lagt sig men gubben duger ändå, tillsvidare
I morgon ska jag träffa en kompis från gymnasiet som jag inte träffat på MINST 15 år! Känns lite pirrigt faktiskt! Fast nuförtiden behöver vi inte kämpa med att köpa ut billigt rödvin
Ljuvligt det låter.
Jisses!
Säg till henne att hon behöver en verklighets check!!!
Har hon problem med vad hennes aå kallade pojkvän gör eller inte gör och hur vida dem är tillsammans så får hon ta det med HONOM!!!
Bästa du kan göra är ignorera henne och prata ut med honom.
Värsta fall får väl någon av oss tanter komma med handväskan.
Makens ex. fortsatte att jaga efter honom ända till vi förlovade oss. Familjen brukade kalla henne "bunny boiler".
didis: Det är RIKTIGT surt att det ska vara såhär... Men får trösta mig med att en del av hennes vänner uppmuntrar mig att fortsätta min relation med honom och skita i henne. Känns lite bättre då i alla fall.. Sen vill jag ju så klart få en chans att prata igenom allt med honom, men sen är det nog. Han får säga ifrån till henne, eftersom det inte räcker att jag gör det.
Nu har jag läst vad ni tanter hunnit skriva sen jag tittade in tidigare idag.
Satan i gatan ni skriver ju så det glöder under tangenteran.
Jag har hunnit banka lite på ärkeaset med ett iskall infromativt mail som inte går av för hackor. *sträcker stolt på mig*
Synd att jag inte kan dela med mig av det till er.
Jag har hunnit träna bodypump och basta - det var riktigt skönt. Är också trött och frusen, men det beror nog på att jag ska ha m vilken dag som helst.
Till middag åt vi laxpasta med ost och spenatsås. Vid åsynen av spenatsåsen utbrast lill-skrutt "jag gillar inte det"! När jag frågade vad hon inte gillade svarade hon "det där gröna". På följdfrågan hur hon visste att hon inte gillade DET när hon inte visste vad det var fick jag bara knorr tillbaka. Efter tag satt hon dock och bokstavligen skyfflade in maten....
Åh laxpasta, vad gott! Lax kommer blir gott att äta igen
Har lite kvar. Skickar över en tallrik....