• Svar på tråden Tantvarning6
  • Frulle

Pratar vi män?!

Ska jag berätta om en sida hos min som jag HATAR!!!!!?

Han kan inte ta kritik för så FORT man säger nåt till honom så ska han skylla ifrån sig och säga att någon annan är värre! HATAR det!

• Soldemor
    Frulle skrev 2009-10-16 13:11:25 följande:
    Pratar vi män?!Ska jag berätta om en sida hos min som jag HATAR!!!!!?Han kan inte ta kritik för så FORT man säger nåt till honom så ska han skylla ifrån sig och säga att någon annan är värre! HATAR det!
    Mm, eller så är det en själv som det är fel på och orsak till allt, iaf inte han, nejdå!
  • Sonja68
    Soldemor skrev 2009-10-16 13:18:29 följande:
    Mm, eller så är det en själv som det är fel på och orsak till allt, iaf inte han, nejdå!
    Ja, JAG är definitivt roten till allt ont som händer vår familj, enligt min man
    Spiller han ut kaffet så hittar han en orsak till att skylla på mig, trots att jag kan vara flera meter ifrån honom.
    Antingen så pratade jag eller så tittade jag på honom eller nåt. Suck!
    Vad det måste vara enkelt att alltid kunna skylla på andra (mig) när nåt händer.
  • TinkerBelle

Svischar in här en sväng och säger hej!!!

Har skurat både badrum och toalett idag. Nu ska mken ta mig på en sen lunch och äta sushi. Han jobbar hemmifrån idag...
    Jätte mysigt faktiskt.

• Sonja68

Jag är så less på detta att jag är orsaken till allt, så jag har börjat säga: "Om det känns bättre för dig, så skyll på mig. Innerst inne vet du att det beror på dig själv."

• Sonja68
    TinkerBelle skrev 2009-10-16 13:49:06 följande:
    Svischar in här en sväng och säger hej!!!Har skurat både badrum och toalett idag. Nu ska mken ta mig på en sen lunch och äta sushi. Han jobbar hemmifrån idag...Jätte mysigt faktiskt.
    Åh vad jag är glad för din skull att ni äntligen är tillsammans och kan ha lite mysigt
    Det är du värd! Eller ni faktiskt.
  • Sonja68
    Cantaton skrev 2009-10-16 13:31:07 följande:
    Öva öva öva. Imorrn är det barnopera
    Skoj! Hade jag bott närmare hade jag kommit med mina tjejer. De hade ÄLSKAT det!
    Min fyraåring (som de tror är överaktiv) satt (eller ja, hrm, halvlåg, satt, stod, krälade, men dock höll sig tyst och på samma ställe) i 1½ timme och lyssnade på oss när vi övade med kören i kyrkan igår. Hon var så snäll så. Hon ÄLSKAR musik. Hon sket i Bolibompa och storasyster och skulla ABSOLUT komma och vara med på min körövning.
  • Cantaton

Jag jobbar också hemifrån idag, för att kunna öva. Lite störande för andra att göra det på kontoret Framför allt när det är sopranarior

Sushi, vad gott!

TinkerBelle skrev 2009-10-16 13:49:06 följande:
    Svischar in här en sväng och säger hej!!!Har skurat både badrum och toalett idag. Nu ska mken ta mig på en sen lunch och äta sushi. Han jobbar hemmifrån idag...Jätte mysigt faktiskt.
  • Cantaton

Åh, vad härligt

Sonja68 skrev 2009-10-16 13:53:40 följande:
    Skoj! Hade jag bott närmare hade jag kommit med mina tjejer. De hade ÄLSKAT det!Min fyraåring (som de tror är överaktiv) satt (eller ja, hrm, halvlåg, satt, stod, krälade, men dock höll sig tyst och på samma ställe) i 1½ timme och lyssnade på oss när vi övade med kören i kyrkan igår. Hon var så snäll så. Hon ÄLSKAR musik. Hon sket i Bolibompa och storasyster och skulla ABSOLUT komma och vara med på min körövning.
Svar på tråden Tantvarning6