Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Grattis i efterskott Solde!!!
Aleta, kanske getingarna anser att ditt hem är deras hem!
Ring anticimex!
Själv letar jag ny lägenhet helt utan makens stöd! Alltså vi har bott här i snart 5år och under dessa 5år har vi haft fler spindlar än vad vi hade i huset jag växte upp i i 15år!!!! Det var ett stort hus i ett stort grönområde!!! Jag bröt faktiskt ihop igår!!! Jag har kämpat att tåla spindeljävlarna med detta är mer än man kan begära!!!!
Visst, jag har fobi, men inte så att jag inte kan inse när jag är löjlig! Och jag tycker det är äckligt att dem finns här i mängder.
Hela sovrumsfönstret är full av kokonger o spindlar!!!!
vill verklligen flytta!!!
annars är det en jobbig dag rent allmänt idag. ska ha möte på jobb (4tim) o sen jobbar jag natten.
Jag skulle dessutom börja motionera igen men har haft feber nu i fyra dagar från o till....nä, detta är itne min månad helt enkelt. Jäkla höst.
och jag drömde en så underbar dröm som jag tyvärr vaknade ur......låg i sängen med mannen och vår bebis (som inte finns ännu) och gullade på morgonen....det var en pojke kommer det bli en son om några år kanske? fast alla gånger jag drömt om kön på barn har det blivit tvärtom...så kanske en flicka istället
Och både diz och Im yours - nu är också toppenduktiga!
Idag ska jag på företagsmässan på Älvsjömässan. Sen ska det repas barnopera. På lördag gäller det.
Att ändra ett betende är oftast nyttigare i längden!
Dunderkur kan vara bra om man vill få fart på saker men jag tror på lagom.
När jag hade som svårast att BEHÅLLA mina kilon var det VV mat som funkade bäst. Torde vara ett tecken på, enligt min uppfattning, att deras tänk handlar om balans.
God morgon tanter,
Är lite piggare idag - tror jag! Solen lysser utanför mitt fönster och det underlättar.
Att maken kommit hem, äntligen, underlättar också tror jag för inatt sov jag som en stock.
Idag är det dags att börja ta tag i jobb letandet på allvar. Nu när det mesta andra är avklarat så borde det bli lättare att fokusera tycker man...
Så här känner jag mig idag:
Vänta och kolla ända till slutet.
arg tant
TAck LIz för dina värmande ord, men jag tycker snarast vår familj är Familjen MegaStrul just nu
Ursäkta alla svordomar så här på morgonen.
Kram och hoppas NI får en fin dag i alla fall *martyren Sonja vinkar självömkande till er*
Hmm... kunde varit jag med idag! Känner mig som Nalle Phu, har ett svart moln ovanför mitt huvud som förjer med överallt...
Ska dra iväg till min kompis så vi ska ha en tjejdag med barn idag.. skönt!
Hörs senare och kramen till alla!
Ring din bank omedelbart!!! :-]
1) Ni borde ha en kopia som visar deras slarv.
2) Kan inte färjan/rest visa att dem har orginalslippen kvar så brukar man kunna få pengarna tillbaka.