Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Njae i slutet på veckan eller i nästa.. Men det känns i knäna (igen ) att det inte blir nåt..
Åh vad härligt att höra om jobbet!
Jag är lite dålig som vid denna sena timma ännu inte har sjungit för Soldemor. Sjunger "Ja, må hon leva, ja, må hon leva, ja, må hon leva uti hundrade år.."
GRATTIS Soldemor!
Hoppas du har fått en massa presenter och tårta idag.
*Kram*
Nä man tycker ju att man inte borde bli gravid om inte hormonerna är okej.
Det kan nog vara som du säger att man ska ta det lite lugnt för att inte få nån panik. Jag vill bara ha en mens för att veta att allt är okej och sen försöka igen. Ingen panik här inte, bara otålighet
GRATTIS och HURRA för Soldemor!! Fattar inte hur jag kunde missa att du fyller år idag!
Grattis Solde!
Tittar in nu innan jag lägger mig. Mycket att göra fortfarande, en hel del omstruktureringar på jobb, en hel del barn att ta hand om hemma...
Sen går jag ju på Viktväktarna med grannen, ingen dunderkur som xtravagansa eller vad det nu hette, men mitt mål är inte i första hand att gå ner, utan att lära mig äta bättre och mer "sunda" portioner - vikten kommer i andrahand. Har iofs gått ner 2,3 kg på tre veckor, trots gräddtårta, chips osv för det har jag fått spara ihop till. Jag gillar dieter som låter en äta "allt, men inte alltid".
En dag försent, m ändå. Hurra, hurra för Solde. Själv njuuuter jag omåttligt över att vara femtio, så det blir nog bra då du når dit
Diz; Undrar om inte du och jag börjat på VV samtidigt, fjärde invägningen för mig imorg och 2,5 tunga kg är väck.
Cantaton; Jag häpnar återigen över din järnvilja m soppdieten. Hade det vart jag så .................
Tingeling: Precis så trött har jag varit av och till sedan i våras. Urjobbigt, se till att ta hand om dig min vän. Härligt att du får hem mannen. Njut!
Fjällbruttan; Morra på tjejen! Jag är beredd på att göra dig sällskap när som.
Söta Sonja; Vilken härlig familj ni är! Kramar.
Till alla oss tanter, som gör så gott vi kan hela tiden!!
♥ &39829 &39829 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Mmm, jag kommer att övergå till en sådan diet efter mina fem veckor på Xtra Jag har många kilon jag vill ner, men jag tar det gärna i en sund takt. När jag är klar på Xtravaganza har jag väl gått ner de "akuta" kilona liksom. Mitt mål är att nå min målvikt 1 juni 2010.