Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Go´morron!
Här sitter en nervös tant idag. Jag ska operera bort ett födelsemärke och det är precis lika dramatiskt som det låter...
Kirurgen har avsatt totalt 30 min så ni förstår att det är ett stoooort ingrepp!
Men ovan vid att vara patient som jag är, är jag likt förbaskat nervös!
Tack!
Fast OM det inte skulle gå bra har jag ialla fall redan skrivit "vita arkivet"!
Nä det hoppas jag verkligen!!
Vi skrev "vita arkivet" för några år sedan i samband med att makens lillebror gick bort, 25 år gammal. Då inser man hur snabbt det kan gå och att det är bra för de efterlevande att de vet hur man vill ha det ("kremera mig i en flyttkartong och lägg askan i ett mjölkpaket" säger min mamma ).
Heja Kantat-tanten, kämpa, kämpa, kämpa!
Hrmmm!
Vän av ordning som jag är börjar jag känna att du kanske behöver banka lite vett i huvudet på dem på centrat?!
Det låter som dem utgår ifrån att alla husläkare har sten koll på alla patienter i sitt upptagnings område - tjena!
Funkar på landet, men knappast i Stockholm...
Gjorde ni kontroller innan ni startade hus husläkaren så att ni har en referenspunkt?
Till alla getingmördare och de med insektsskräck: Har ni provat den elektrifierade tennisracketen? Både effektiv och lite rolig, och inte så dyr! Om man nu måste döda dem vill säga!
Det kommer att gå bra!
Jag har tagit bort födelsemärken och det går oftast på ett ögonblink.
*kram*
Tack för peppningen!
Nu är det dags att åka, har tid 9.20.
Vi hörs (om jag överlever)!