Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Bobou, GRATTIS!
Frulle, skönt att intervjun gick bra.
Nu har även prästtanten hittat hit! (pust!)
I'm yours: Hur det än blir för dig, så kom ihåg att du alltid har tanterna som stöd, vi vandrar troget vid din sida!
Idag blev jag såå arg! Jag åkte in till Lund för att träna, och parkerade på samma ställe som vi har stått på i snart fem år, när vi tränar där. Men idag hade jag fått böter, 400 kr! Det var en femminutersparkering. Va! Det står inga skyltar om det där, står inga skyltar alls! Jag var så arg när jag körde hem att jag nästan var en dålig bilist! JÄTTEARG! Om jag skall ta bussen in om jag vill träna på morgonen, måste jag hinna med 10.10-buseen tillbaks, annars får jag vänta över en timme på nästa. Visst, i-landsproblem, men jag blir så störd iaf! MORR!
Tantgubben hälsar på :)
Ska få besök idag av en som ska titta på dom rosa karamellerna, håll tummarna
Im yours, förstår att du känner så. Ni har varit i olika processer och det är lätt att man helt plötsligt känner att man har gått om varandra. Det händer ibland min man och mig. Han har fullt ös med sitt och jag har det hektiskt med mitt. Vi sammanstrålar ju också men ibland känner jag mig väldigt ensam.
Jag känner en saknad ibland efter att hålla hans hand och känna att det är vi! Hoppas att ni kan sammanstråla och utvecklas tillsammans. Inte så konstigt att det känns som en svacka just nu, det har ju hänt mycket i era liv.
lillabruden, jag nickar och förstår precis vad du menar. Jag är i samma sits ibland. Man får liksom inte upprepa sig, det är ju gammalt och begravet. Men jag tycker att det är viktigt att ha rätt sina känslor och det är viktigt att prata om problem eller något som känns svårt. Det är inte samma sak som att älta.
Frulle och Babou vilket flyt ni har!
Sonja, fortsätt smörj, bli inte kall. Hoppas att det släpper snart.
Soldemor trist med böter, borde ha stått lite tydligare om vad som gäller!
Aleta, jo huset var hemskt fint!!!!, men maken var inte nöjd, så vi får släppa det.
*kramar hårt*
Jag vet hur det känns!
Man blir så ensam med sina tankar. Jag hoppas ni hittar tillbaka till varandra.
Det du kan göra är fortsätta att prata, fortsätta dela ditt liv med honom och hoppas att han vill vara delaktig.
Im yours skrev 2009-10-12 14:59:30 följande: