Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
God eftermiddag ladies!
Låter spännande och härligt mv85.
Jag är på jobbet och längtar hem till sängen. Men middag och filmkväll med ngr av våra närmaste vänner efter jobbet är bra dragplåster. Tack DFK för inlägget i förra tråden. Det regnar bara här, hoppas snön håller sig bort ett tag till, golfsyrra ringde idag och berättade attbarbiesyrran har dragit iggr nått tjafs igen. Aöötså Ft Lauderdale är tydligen inte långt borta nog, undra om de har behov av en bimbobarbie med 2 hundar på Mars? Känner att barbie håller på och jobbar ihop till ett litet telefonsamtal. Enough is enough som hon skulle säga
Det är därför jag inte har sett dig mao. Kul att du har hittat hoppet igen!
*Lägger er bland mina favoriter*
Spännande!!
Har själv haft en bra helg! I fredags hade vi ett par grannar här på middag, väldigt trevligt var det med god mat och gott rödvin
I går var vi till svärfar för att fira hans födelsedag och så fick vi träffa mannens brors nyfödde son. Så söööt han var!! Precis vad jag behövde och nu bara LÄNGTAR jag ännu mer tills vi får sätta igång och försöka få ett till litet knyte
Idag har vi bara varit hemma och haft en skön söndag, jag har bakat kladdkakemuffins och vit chokladmuffins *bjuder laget runt*. Moa badar med pappa och jag hör hur de skrattar från badrummet, mina ♥
Jag måste bara sticka in huvudet och skryta lite
Jag frågade en tjej på krogen om hon var singel( hon handlar av mig) och hon sa att hon var singel så då pushade jag för Panzers kompis( marsalk på bröllopet) och hon bad mig ge honom hennes nummer, vilkat jag naturligtvis gjorde och de är på en date i dag!!
Heloise, du är ju för bra! Du skulle ju ha någon date-förmedling.
Hoppas att de har det trevligt och kul!
Villemoa- muffins minsann! Tack vad gott. Denna helg har jag varit karaktärslös. Så denna kommande vecka får jag skärpa mig.
MV85 och Hvidbrud, vet inte om jag hälsat på er. Kul att ni har hittat hit!
dfk: Tack... Nej, vi har nog inte hälsat
Jag har haft en paus från bt ett tag, men är nu tillbaka
Hej hej!
Kikar in som hastigast för att visa att jag hittat hit och är med er
Så mycket roligt som hänt i helgen här; MV85 är nykär, Dfk tittar på hus, Heloise är datingförmedlare, Aleta hämtar häst, Blomman har mammabesök, Hvidis har hittat hit-YEEESSS, Tant Kjell och alla andra är med.
Kram till er allihop!
Jag har varit med familjen och hälsat på mina föräldrar idag.
Gamla pappa är våffelexpert och hade gjort våfflor som vi åt med glass och jordgubbsylt och det var underbart gott!
Min bästa väninna har varit hit och druckit kaffe och vi drömmer oss till Egypten i februari... Vi får se.
Jag och maken har inköpt skridskor till äldsta dottern och så har vi gjort laxsoppa. Gud så gott !
Nu ska jag plocka upp tjejerna ur badkaret och lägga dem att sova.
Ha det gott alla!
Fjällis: Hur går det med syrran och bebisarna