Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Frulle; *skrattar så tårarna trillar* Så bra!!!!
Så där slängde min mans arm när de skulle operera honom och sätta in nervblockerare i armen. Då stack de in nålar och kopplade på svag ström och när de prickade en nerv så flög armen omkring på det där viset. Skitobehagligt, men såg ju så roligt ut att jag gapflabbade
Men du, vad ont det lät när den där snubben dängde handen i bordet hela tiden... Och hoppas teet var kallt
Ååååh jag är så sur på den dåliga informationen. Jag som så såg fram emot mat på onsdag... Nu känner jag mig halvt gråtfärdig... Jag kan visst klara soppa i två veckor till, men... ååååååååååh...
www.demarketubbergen.nl/downloads/kids/i-like-you.swf
till alla underbara tanter (och gubbar)...
Åhh va spännande!!!
Gud va kul att få sy till ett bröllop.
Nja, dom får sy upp dom själva efter mina mönster :)
Tinker. Du gjorde ju ett strålande jobb! Nedrans människor att komma och hacka på dig. Du var ju ett enormt stöd. Jag tror att man också kan koppla på sig ett visst lugn, för att tillåta den andra att få "bryta ihop". Det kändes säkert jätteskönt för din man att du fanns där för honom och tröstade. Att du fanns där för att ta hand om barnaskaran. Vilken klippa!
Cantaton, jag hejjar på dig! Du är så duktig! Förstår att det känns frustrerande med ändrade besked kring maten. Kroppen klarar nog tuffa utmaningar men hjärnan som mentalt ställer in sig kan vara svårare att tampas med.Kämpa på!
God morgon Dfk och alla andra som är vakna!
Här fortsätter det att vara kallt och soligt.
Ikväll ska jag på föräldramöte på sexårs. Ska bli intressant.
Mitt första föräldramöte i skolan.