Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Låter underbart
Grattis till jobbet
Hej sötnosar!
Vad driftiga ni är, grattis till jobbet och lycka till på intervjun.
Huuuuuuu, jag vet inte vad som händer och fötter? Det känns som att jag glider ifrån Lasse mer, o mer. Som en liten skuta på böljan den blå, vipp, vipp.
Han känner sig trött efter hjärtoperationen, och det är naturligt. Samtidigt så tycker jag att han borde varva ner, o stanna i den nya situationen, vara mer rädd om sig. Men det verkar inte gå in, dessutom känns det som om jag inte kan berätta hur livrädd, ensam o liten jag har kännt mig i allt detta. Han bara viftar bort ............... och jag blir så irriterad.
Sedan har vi allt det här nya som händer med mig. Det lyckade valet med manusskrivandet, o så de ganska plågsamma timmarna på traumamottagningen. Lasse vekar känna sig åsidosatt. Han frågar aldrig hur det går, och verkar inte vilja följa med mig i proccesen.
Jag tycker verkligen att jag har blivit mera jag, nu då jag jobbar med att komma underfund med allt som hände under traumat. Men jag har en lång, lååååång väg att gå!! Kommer han att kunna matcha mitt riktiga jättedriftiga jag? Alltså jag mogen för ett stort genombrott på många sätt ........
Bläääääääää, vad trögt det känns! Hoppas ni orkar läsa,......
Må så gott mina vänner! / Liz
GRATTIS Bobou!!!
Jo jag tror nog min intervju gick rätt ok faktiskt! Dock satt det nån poppig jävla tonårsbrutta där som hade intervjun innan mig..
Tänkte knocka henne med handväskan!
Verkligen! Bäst
Tack, mina medtanter!
Im yours, så hemskt jobbigt för dig. Det verkar vara så med relationer och kriser, att antingen funkar det jättebra eller inte alls... Ibland blir relationen ett stöd i krisen och dessutom stärkt av krisen, och ibland precis tvärtom. Verkligen tråkigt att er relation och era kriser hamnade i den andra kategorin!!!
Jag tänker att vilket som gäller, det första eller det andra, handlar om kombinationen kris-relation, och du råkade få en dålig kombination, inte att din relation i sig är dålig eller att ni inte är rätt för varandra. Jag hoppas verkligen att det här är något som ni kan ta er igenom, så att ni hamnar på samma vita fält efteråt. ( ) Varma kramar!
Låter heeeelt ljuvligt.