• Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

Du ligger redan bland mina favoriter!

Hvidbrud skrev 2009-10-11 18:31:59 följande:
    *Lägger er bland mina favoriter*
  • didis

MV85 - välkommen tillbaka till BT! Kul att du hittar tillbaka till kärleken igen.

Sonja - tack för uppdateringen! Det är alltid bra när man får en sammanfattning av de senaste dagarna aktiviter.

Maken ligger däckad i en förkylning så den här helgen har han inte uppfyllt sina äktenskapliga plikter... men vi har vinterförberett trädgården och det är väl också värt något, antar jag *muttrar lite*

Nästa vecka är jag hemma från tisdag kväll - måndag morgon, det ska bli så sköönt!! (hoppas bara maken är kry då )

• Bluebride

grattis

MV85 skrev 2009-10-11 14:53:18 följande:
    Ehmn... Ja, sen i början på juni är jag det. Därför jag inte varit så aktiv här inne. Blev hastigt och lustigt singel i somras och gav i den vevan upp hoppet totalt - tills jag träffade den man jag umgåtts med nu.
  • Bluebride

Här har huvudvärken släppt och jag har äntligen betalt mina räkningar. Har tittat på ensam mamma söker och ser nu en långfilm på trean, men den var inte så bra, så jag ska se om det finns något annat att se. Hoppas många ebay-köp kommer dyka upp i veckan.

• MV85

Bluebride: Tack Det känns underbart! Och oväntat!

didis: Tack! Känns så härligt att alla är så välkomnande tillbaka

• Heloise

Tydligen, de skulle träffas igen, jag kommer naturligtvis kräva blommor eller choklad av Panzers kompis om det blir nått!

MV85 skrev 2009-10-11 19:01:28 följande:
    Aaaaah vad kul! Hoppas det går bra för dem!
  • MV85
    Heloise skrev 2009-10-11 22:37:22 följande:
    Tydligen, de skulle träffas igen, jag kommer naturligtvis kräva blommor eller choklad av Panzers kompis om det blir nått!
    Haha HELT rätt! Buss på!
  • lillabruden

men fjönten låter ju sååååå tönn att jag inte slappnar av, om jag inte retar mig på idioten så asgarvar jag

Cantaton skrev 2009-10-11 10:44:24 följande:
    Just därför kanske du ska lyssna på en skiva med "fjönten som snackar" - får då får du konkreta "uppgifter" under din avslappning. "Spreta med tårna. Ta ett djupt andetag och håll andan. ..... andas ut. Släpp spänningen och känn skillnaden" och så går du igenom hela kroppen. Sedan är det andra övningar som är rent mentala, men det hjälper faktiskt när någon säger "Och för varje utandning låter du dina tankar följa med i luftflödet". Dvs, blås bort tankarna!! Jag tror inte att du kommer riktigt djupt in i din avslappning. Så se till att ha tillfredsställt alla basala behov först. Ät, drick, gå på toaletten... Och sen avslappning - med fjönten Tror säkerligen att det finns massor på Spotiy, men jag har rätt många skivor själv. Jag blev ordinerad avslappning på sjukhuset för ett par år sedan... Så då köpte jag en del. Och just nu följer jag Xtravaganzas program.
  • lillabruden

men va positivt det är här inne! höst kärlek, husjakt o familje dagar.... och glöm inte muffinsen!!!!

Här ligger jag med ullsockar o tjock tröja....vill INTe veta av någon snö tack! Räcker med detta elände! Ska minnsann ge hyresvärden en bit av min åsikt imorgon, om jag inte somnar istället d.v.s.........................efter att jag skrev imorse gick jag o la mig i sängen, carlos sov o jag tänkte han borde ju vara varm o värma mig på......rätt som det är väcker han mig kl 20..............oops! hela dagen sovs bort...jag som skulle sy idag men det kan jag göra på nätterna oxå, bara det att jag ska upp tidigt imorgon o ta bussen redan 7.45! har en låååång dag imorgon...bläää

men jag har iallafall köpt nödvändigheterna, o'boy, mjölk o Ballerina kakor

Svar på tråden Tantvarning6