Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
vi kan inte vara hemma samtidigt längre, alltså båda arbetslösa och så, vi går på varandra och bara grälar, det har blivit bättre sen har har börjat studera
Men har du testat dig än?
Heeeej, nu har jag också hittat hit! (Tack Aleta!)
Frulle, är du inte på intervju? När ska du dit? Så att vi vet när vi ska släppa allt vi har för händer och hålla tummarna, alltså...
Vi har kallt, -8,5 imorse! Brrrrr....
Men en blek sol tittar fram, så det är fint väder!
här är det nu mulet och det blåser, tänkte i alla fall gå ut på promis med dottern.
Solen skiner och träden lyser orange-rött mot mig, jag är nykär och saker och ting börjar se ljusare ut...
Kan man vara annat än nöjd med livet?
Nu har jag fått jobb! Äntligen känns det som att det är klart med den där professorn som jag var och pratade med för ett par veckor sedan, som ni kanske minns... Trodde nog att det skulle bli så, men ändå är det jätteskönt!
Jag var ju faktiskt och pratade med en person till också, och även av honom fick jag ett jobberbjudande, som jag tackade nej till. Får man ens göra så i lågkonjunkturen?! Men jag tror att han kanske missuppfattat min kompetens, för det jobbet var inte rätt för mig och jag var inte rätt för det jobbet. Rätt person på rätt plats är ett kollektivt ansvar, n'est-ce pas?
Grattis Bobou! Absolut är det så Du har rätt.
Är jätteglad för din skull. Och så är jag jätteglad för MV85's skull också! Tänk att efter regn så kommer det solsken i alla fall
Som ryssarna brukar säga; ibland står man på ett svart fält (på schackbrädet), ibland på ett vitt.
Kram!