Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Hej vänner!
Vi får köra avslappning ihop lillabruden, jag känner att jag också börjar stressa upp mig. Hästarna på plats, men med den ena följde två veterinärräkningar på totalt 6000:-! Jag ska ringa och fråga vad de har gjort med hästen, för det står inget specificerat på den ena, bara "veterinärkostnader". Jag vill ju inte betala för behandling av några andra djur också *misstänksam*.
Cantaton - att du orkar, jag blir alldeles matt av din viljestyrka.
Tar en av Villemoas muffins istället - tack!
Välkommen tillbaka MV85, så mysigt att du har hittat någon ny!
Heloise, hade du inte fixat ihop fler, eller minns jag fel?
Dfk, var det ett fint hus?
Välkommen hit Hvidbrud.
*Vinkar till alla andra*
Aleta: Tack Återstår att se hur det utvecklar sig, vi har bara träffats i en månad ungefär... Men det känns väldigt bra så långt i alla fall och det rosa fluffet under skorna har börjat dyka upp
Sväva på bara!
buu
Jag mår bra
Igår hade jag värsta inflammationen i en muskel bakom ryggen så det strålade upp i nacken och ut i armen. Men lite antiinflammatioriskt och liniment och smärtstillande gel och öm omvårdnad av maken, våfflor med glass och jordgubbssylt gjorde susen
Vilket av jobben ska du på intervju idag?
SPÄNNANDE!!!
vet hur det känns. Blev dumpad 85 dagar före mitt bröllop, när är nästa bröllop i planeringen och det är bara 7 månader kvar
Sådär, nu är klockan nio och jag får äntligen gå och dricka kaffe.
MulleFrulle: LYCKA TILL idag på intervjun
Håller tummarna att allt går din väg.