• Svar på tråden Tantvarning6
  • Sonja68

Tack Blommis. *skrattar också men med lessentårar i ögona*

• passionsblomman

*torkar tårarna på Sonja och häller upp en len Baileys-coffee*

Vassegó!

Sonja68 skrev 2009-10-15 16:07:13 följande:
    Tack Blommis. *skrattar också men med lessentårar i ögona*
  • Sonja68

Ååååhh, TACK Mums, så smarrigt... och värmer inombords.
    Hur ska jag ta mig hem från jobbet Taxi
    Kan se framför mig när jag kommer hem sluddrandes, rosig om kinderna och försöker förklara för min man på ryska att jag fått en virtuell Baileysdrink av min vän på nätet

• passionsblomman
    Sonja68 skrev 2009-10-15 16:11:56 följande:
    Ååååhh, TACK Mums, så smarrigt... och värmer inombords. Hur ska jag ta mig hem från jobbet Taxi Kan se framför mig när jag kommer hem sluddrandes, rosig om kinderna och försöker förklara för min man på ryska att jag fått en virtuell Baileysdrink av min vän på nätet
  • Im yours

Solde, Solde menar du på fullt tantallvar att de kommit snö hos er. Hjälp ............hjälp kan inte någon hjälpa mig som Gardell sa. Hörrudu, var nu snäll och mota bort snömolnen mot Danmark .......... för jag vill inte........ ha ..... snö. NU.

Kramar, och hoppas getingarna flyr ......... fy sjutton vad otäckt!!

• dfk

Åh, Aleta härjar getingarna fortfarande där hemma!

Sonja, kram till dig. Fy och blä vilken dag du har haft!
    Bråk och gnabb..... Det känner jag igen. Här har det inte varit muntert heller. Blir så trött ibland. Jag är i full gång att planera världens myshelg för oss.
    Vi ska tom övernatta på hotell i Stockholm över helgen, utan barn. Men det känns inte vidare kul att göra det när jag har en vresig och gnällig man här hemma.
    Har lust att bara strunta i alltihopa. Men kanske är det just detta vi behöver trots allt!

Soldemor, En stor födelsedagskram i efterskott!!!

• Fjällbruttan

Hrrrmmm...psst... Ursäkta att jag är lite sen men:

Grattis Solde i efterskott!!!
    Ställer in en stor chokladtårta fylld med hallonmousse i och chokladtryffel ovanpå,
    kaffet serveras med vallfritt tillbehör

Dagen radar är inte så effektivt som gamla... som tur var har mannens farmor ett lager som vi hittat på vinde, jag och barnen försvinner hemifrån när den kommer fram
    Vi köpte faktiskt med nåt liknande fårn Thailand.. getingar och myror kolar på engång!

Vi har fått +grader och snön håller på att tina bort, rosorna ser ytterst förvirrade ut i rabatten

Kram

• Daa

Solde, det låter som en kanonplan!

passionsblomman skrev 2009-10-15 15:33:41 följande:
    Om man bara ställer in det lurviga paketet lite diskret i hallen......märker din man det då Solde? Och skulle han isåfall ha hjärta att köra ut den i ovädret?
    Sonja: hur går det med krånglet? *kramar* Hoppas du har trevligt på körövningen och får gå därifrån med massa ny härlig energi!

*peppar dfk att fixa den där myshelgen ändå, trots att maken är gnällig och kanske inte riktigt förtjänar det*

Bruttan: stackars rosorna!
  • Aleta

Tur att jag har er tanter så att man får lite annat att tänka på!
    Kram på er.

Nu är det fullt av getingar i skafferiet också.

• passionsblomman

Men vaaaaaad Aleta är det frågan om!!! Helt galet!

Kan du inte hänga upp en eller arton sådana där getingfällor? du vet, med gojs i botten som de flyger till och sedan inte kommer upp...de var ju utsvultna sa du.

Svar på tråden Tantvarning6