Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Hej på er gummor!
Nu har jag samlat ihop mig lite! Skönt att höra att det bor vresgubbar hos er också! Vi ska åka och ha det myyyysigt därmed basta. Nu har jag fått lite råd om bra restauranger också. Har bokat bord och hotell och fixat barnvakt och hottat upp mig med att klippa mig snyggt!!!
Jag har alltid haft långt hår och klippt mig själv framför spegeln eftersom jag inte har någon frisyr.
Nu är det putsveck och voilá har en poppig snygg frisyr nu!
Jag har om jag ska försöka förklara den, en plattad lång snedlugg, resten av håret lockigt uppklippt ruffs på hjässan och det är längre framtill.Baktill i nacken är det lite mer uppklippt. Fast jag kan fortfarande sätta upp håret om jag vill.
Jag satt och kände mig yr och svimfärdig hos frissan. Vad du än gör klipp ingen tantfrisyr på mig!
Jag brukar ju fläta mitt hår och ha knutar och toffsar och är inte van vid något annat.
Jag önskar er alla en fröjdefull helg och kramar från den nya
upphottade bruttan!!!
Nu är bella sjuk! Usch blir så rädd när hon får feber med tanke på hennes hemska feberkramp hon hade i februari...
Blev så ledsen idag. En kollega som fått barn kom med sin bebis och direkt kom frågorna "Nåååå, ska du inte skaffa barn själv snart". Jag svarade ärligt att barn är för sent och att jag inte är attraktiv nog att leva i en relation. Så det går inte att bli pappa då, sorry.
Fick denna människa bakom mig halva dagen, fly förbannad. "Säg att du har fel säg att du har fel" ekade ...
Varför kan folk inte bara acceptera? Eller är det så enormt provocerande att en del människor, som jag, faktiskt gjort ett val och håller sig till det.
Vad ska jag göra för att slippa få höra hur fel jag har hela tiden? hjälp mig tanter är ni underbara!
// en bedrövad Fjosok
Fjosok; Jag har eg inga goda råd att komma med, m är det inte alltid så. Säger någon att de bantar, ja då ska det trugas. Säger man att man älskar sitt liv, så blir det dödstyst. Säger någon att, vad sjutton som helst såååååååå ..........
Försök att ignorera dem, typ jag ser inte, och hör dåligt gör jag oxå
Ha en toppenhelg alla ni!
Fjosok: så trist att bli bemött på det viset. Har inga vettiga råd på lager tyvärr. Kanske en variant av repliken "Om jag har valt att leva på ett annat sätt än du, vad rör det dig?"
På den tiden jag trodde att jag skulle vara singel för alltid och försökte förlika mig med tanken körde jag ofta med "Om det skulle visa sig att jag har fel får jag väl äta upp allt jag har sagt." för då fick jag ett leende och sedan vara i fred. Å andra sidan hoppades jag ju att jag hade fel.
Kram på dig.
Mulle: Hoppas det går bra för lilla Bella.
dfk: spännande med ny frisyr
Sonja: hej på dig med. Här är rätt så fint. Vi är ganska som vanligt nu.
Rent allmänt tycker jag det är så att oavsett hur man valt att leva sitt liv så nog sjutton finns det folk som har synpunkter!
Skulle jag ha lyssnat på alla välmenande råd genom åren skulle jag definitivt inte vara där jag är idag, varken yrkesmässigt eller familjemässigt.
Som tur är lever man ju sitt eget liv och inte andras. Ibland får man bara stänga öronen och sluta lyssna. Åtminstone orkar inte jag argumentera med folk alla gånger, ibland är det enklare att välja sina strider och bara låtsas som om man inte hör...
Fjosok: Människor vill hjälpa, även när det inte ses som hjälp av den som ska "ta emot" den. Tyvärr. Folk tror även att deras val i livet är det bästa för alla. Tyvärr.
Jag vet inte hur många gånger jag blivit tillsagd att lämna en eller annan pojkvän för sättet de behandlat mig på - vad de då inte vetat är att det är så jag velat ha det. Så jag VALT att leva för en stund.
On another note:
Jag har varit duktig o planterat om en av blommorna här hemma nu och även gjort en plan för hur jag ska ta itu med lägenheten mer framöver för att göra den mer till MIN igen istället för "vår" som den var ett tag.
Har även lagt upp en plan för hur jag ska prioritera ekonomiskt med de extrapengar som blir varje månad (om saker o ting blir som planerat på det planet) så jag kan få unna mig en resa och lite tatueringar som jag längtat efter länge.
Hoppas alla får en underbar helg!
Själv har jag fått en superbra inledning på den
Tack alla. Jag är glad för min inställning och att sen andra ska tycka tvärtom är en annan femma.
Blir bara smått knäckt att år ut och in bli idiotförklarad på grund av detta.
Tack igen!
svischar förbi och säger hej i farten, grattis i efterskott Solde! Män, tja nä men vad ska man säga? Juryn har inte riktigt bestämt sig än när det gäller den frågan, men om Panzer kunde göra en söt fru Heloise gumma på sitt spel så kanske jag skulle vara mer välvilligt inställd, men han verkar luta åt en blondin
Här är det fullt upp med skola, jobb och friskis.
Är förbannad på min lärare så har någon av er en smidig hitman i telefonboken kan ni ju skicka numret till mig
Fru Panzer(Heloise)Faust
Smurfhuset 1
Regn, rusk och frysa-rumpan-av- mig-stan
Sverige
(fast det beror ju på om ni vill ha fysiskt land eller psykiskt land, vill ni ha det senaste så är det sydFrankrike och ett litet chateau med STOR vinkällare)
Nä jag ska ta min frysna rumpa och pallra mig ner till Pizzeria och köpa en kycklingkebab.
Puss på er tanter
Jag fryser också massor. Blev världens omställning när jag hade varit på dansaerobic och var så varm att jag var alldeles högröd, och från det kom ut i det kalla regnet... Brr..