• Svar på tråden Tantvarning6
  • Heloise

ja både hundvalp och ,om vi har tur, en bebis inom en snar framtid, samt 3 katter. Ja det kommer bli fullständigt kaos, men jag är uppvuxen på en hästgård, med en väldig massa djur och människor, vi alltid 6-8 pers runt frukost bordet på morgonen och mina föräldrar har bara mig . Lite kaos i vardagen lättar bara upp, så länge de ger f*n i blommorna

MV85 skrev 2009-10-17 12:27:13 följande:
    Hahaha det låter som att det är full fart hela tiden hos er då, och om ni dessutom skaffar en hundvalp kommer det bli helt hysteriskt! Gud så underbart!
  • didis

*host snörvel*

Idag är det risigt värre, feber och förkylning (dock ingen bacon-feber). Maken har fått för sig att vi ska möblera om vardagsrummet för att "min" tavla ska få en bättre vägg så nu packar han böcker för fullt.

Inget ont som inte har något gott med sig - jag och mina nysningar är förpassade till övervåningen, så här sitter jag nu vid datorn istället för att släpa soffa.

• Heloise

Åh jag kom ihåg att jag läst nått om en tavla didis, den fick ett nytt hem hos er vad roligt!

Krya på dig

• MV85
    Heloise skrev 2009-10-17 12:40:07 följande:
    ja både hundvalp och ,om vi har tur, en bebis inom en snar framtid, samt 3 katter. Ja det kommer bli fullständigt kaos, men jag är uppvuxen på en hästgård, med en väldig massa djur och människor, vi alltid 6-8 pers runt frukost bordet på morgonen och mina föräldrar har bara mig . Lite kaos i vardagen lättar bara upp, så länge de ger f*n i blommorna
    Haha blommor är till för att slås ner tror jag. Det tyckte i alla fall min katt under en period! Hon kom dock senare på att det är bättre att bara sitta mellan krukorna och titta ut om man vill få sitta kvar i fönstret
    Ska hålla tummarna för att det blir bebis snart oxå då Härligt när de som önskar barn kan få det

Vi var aldrig så många kring frukostbordet, där emot förmiddagsfikan vid 11 var alltid gott om folk - för att inte tala om middagen då det ofta var 3-4 barn extra då vi var tre syskon
  • Heloise

Härligt med mkt folk tycker jag, men å andra sidan är det trevlig att fisa runt i själv i morgonrock.
    I ärlighetens namn vet vi ju inte om vi kan få barn, vi har inte försökt förut men vi hoppas ju så klart att det ska gå vägen. Fast jag får ha en tulo mellan knäna ett tag till, eller 3 månader till sen så är det fritt fram.

• MV85

Man vet aldrig förrän man försökt, det är ju så Men det ska nog gå bra ska du se!

Själv har jag historiens konstigaste PMS-cravings just nu o sitter o äter kalla köttbullar (färdigköpta) med bearnaise (färdig, köpt på burk.. kall) och dricker mjölk...

• Daa

Aleta skrev 2009-10-16 20:42:05 följande:

"Man får vara glad att det inte är kackerlackor." Det är min positive man det!

Så kan man också se på saken.

Krya på dig, Didis!
    Sitter själv med lätta biverkningar av influensavaccinet, som arbetsgivaren ville att vi skulle ta.

Heloise: håller tummarna för att det ska gå bra med bebistillverkandet när det är dags. Du har så roliga historier om era katter. *fnissar*

Cantaton: strax dags för operan. Åh, så spännande Lycka till.

MV85: låter som att du hade en jobbig upplevelse igår. Skönt att det ordnade sig. Och grattis till en god natts sömn och strålande humör! *gör tummen upp och försöker se käck ut*
  • MV85

Daa: Mjo, det var inte särskilt roligt. Mannen jag dejtars ex försöker fortfarande hävda att de är ett par, så innan jag fick rett ut med honom varför det stod på hennes medlemssida att de var tillsammans var det inte roligt alls... Visste inte då att det var hans ex eller varför det stod där att de var ett par.
    Han skällde ut henne rejält så nu har hon tagit bort det

*skickar en stor skål glass, en filt och en kopp varm choklad* Hoppas biverkningarna släpper snart.

• Daa

MV85 skrev 2009-10-17 15:37:01 följande:

Daa: Mjo, det var inte särskilt roligt. Mannen jag dejtars ex försöker fortfarande hävda att de är ett par, så innan jag fick rett ut med honom varför det stod på hennes medlemssida att de var tillsammans var det inte roligt alls... Visste inte då att det var hans ex eller varför det stod där att de var ett par.Han skällde ut henne rejält så nu har hon tagit bort det *skickar en stor skål glass, en filt och en kopp varm choklad* Hoppas biverkningarna släpper snart.
    Åh, gott!
    Som sagt, skönt att det redde ut sig för er.
Svar på tråden Tantvarning6