Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
ja både hundvalp och ,om vi har tur, en bebis inom en snar framtid, samt 3 katter. Ja det kommer bli fullständigt kaos, men jag är uppvuxen på en hästgård, med en väldig massa djur och människor, vi alltid 6-8 pers runt frukost bordet på morgonen och mina föräldrar har bara mig . Lite kaos i vardagen lättar bara upp, så länge de ger f*n i blommorna
*host snörvel*
Idag är det risigt värre, feber och förkylning (dock ingen bacon-feber). Maken har fått för sig att vi ska möblera om vardagsrummet för att "min" tavla ska få en bättre vägg så nu packar han böcker för fullt.
Inget ont som inte har något gott med sig - jag och mina nysningar är förpassade till övervåningen, så här sitter jag nu vid datorn istället för att släpa soffa.
Åh jag kom ihåg att jag läst nått om en tavla didis, den fick ett nytt hem hos er vad roligt!
Krya på dig
Härligt med mkt folk tycker jag, men å andra sidan är det trevlig att fisa runt i själv i morgonrock.
I ärlighetens namn vet vi ju inte om vi kan få barn, vi har inte försökt förut men vi hoppas ju så klart att det ska gå vägen. Fast jag får ha en tulo mellan knäna ett tag till, eller 3 månader till sen så är det fritt fram.
Man vet aldrig förrän man försökt, det är ju så Men det ska nog gå bra ska du se!
Själv har jag historiens konstigaste PMS-cravings just nu o sitter o äter kalla köttbullar (färdigköpta) med bearnaise (färdig, köpt på burk.. kall) och dricker mjölk...
Aleta skrev 2009-10-16 20:42:05 följande:
Daa: Mjo, det var inte särskilt roligt. Mannen jag dejtars ex försöker fortfarande hävda att de är ett par, så innan jag fick rett ut med honom varför det stod på hennes medlemssida att de var tillsammans var det inte roligt alls... Visste inte då att det var hans ex eller varför det stod där att de var ett par.
Han skällde ut henne rejält så nu har hon tagit bort det
*skickar en stor skål glass, en filt och en kopp varm choklad* Hoppas biverkningarna släpper snart.
MV85 skrev 2009-10-17 15:37:01 följande:
Hej på er. Här har ni en trött, men stolt och nöjd "tant"