Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Dfk: Vet PRECIS vad du snackar om! Exakt så har vi det hemma också just nu. Såklart det går över, men f*n vad less man blir.
Igår fick jag världens mest taskiga kommentarer när jag kom hem från jobbet och en utskällning.
Blev faktiskt ledsen, jag har liksom inte gjort nåt, tycker jag.
Lite senare visade det sig att han hade fått NEJ från Försäkringskassan att gå upp och jobba 6 tim istället för 4, som han ville, och så var det det här med kortlurendrejeriet och så en annan grej som dök upp igår som gjorde att jaktresan han planerat med sin bror gick i stöpet. Eftersom jag känner honom vet jag att han alltså var sur och grinig över detta...och vem är bättre att ta ut det på om inte MOI?!
Han trodde säkert att jag skulle stanna hemma från kören också och krusa honom och få honom på bättre humör. Men ICKET!!!
Den äldre tösen ville vara hemma och kolla TV och den yngre ville följa med till kyrkan och lyssna. Så jag tog med henne på en prommis till kyrkan. Hon var så snäll och lyssnade 1½ timme på oss. En liten stund var hon i lekrummet för att sedan komma tillbaka och lyssna. Gullungen &39829
Sedan hann jag med både att duscha ungarna, hänga en tvättmaskin, vika all tvätt och stuva undan. Inte illa pinkat
Ikväll är jag bjuden på tjejkväll, men jag tror jag bangar. Maken har träning och flickorna vill se Idol och äta popcorn. Själv känner jag mig menstrött och låg, så jag ser fram emot att bädda ner mig i soffan men mina goa tjejer
Nytt försök: Gullungen ♥
Im yours skrev 2009-10-15 18:43:48 följande:
Hej hopp..
FYYYYYYY.. Har ni kollat på www.expressen.se
Kolla in babyn i vagnen!!!!!
Hej
Känns lite bättre nu.
Roligt Daa att du kikar in ibland. Allt väl
Frulle: GUD så HEMSKT!!! Alltså mamman... vilken panik... vilken hemsk känsla... OCH BEBISEN!!! Måste haft änlgavakt.
*ryser*
Jaha Soldemor, ser att du också får din beskärda del av surgubbar. På nåt sätt känns det bra att man inte är ensam om att ha en man som verkligen kan bli VRÅNG!!!
När man lyssnar på andra runt omkring en så får man ju lätt uppfattningen att det är bara hos oss Herr Vresig bor. Alla är så jämlika och kommunicerar på vuxen nivå och visar sån respekt för varandra. Gullegull, bla-bla-bla. Verkar det som.
MEN, min man är ju superglad o gullig mellan varven också (större delen av tiden faktiskt), annars skulle jag ju inte leva med honom
Det hoppas jag ni förstår.
Fjällis: Bor du nära Tärnaby och Hemavan?
Vi vill dit och åka slalom till våren.
Tanja har redan börjat surra om slalomen.