• Svar på tråden Tantvarning6
  • TinkerBelle

...vad jag hade tänkt säga, men kom av mig när jag läste om Sonjas strul var att jag precis blivit upringd av en head hunter på ett Engelskt recruterings bolag....

Helt fel just nu eftersom vi ju bestämt oss för att stanna i Sverige.

• Im yours

Hahaha, tacka vet jag arga tanter!!!!! Hon har så rätt i det hon säger!!! Hur man än gör ........ osv, osv ........

Sonen visade mig det här klippet. Kolla, snacka om energiflöde.

• Daa

Åh, en ny tanttråd! Måste titta in och kolla läget, ju.

Grattis, Solde, i efterskott.

Extrakramar till Sonja och Bruttan som har besvärliga dagar.

Tinker, skönt att maken är tillbaka och att du är piggare.

Cantaton, bra jobbat med dieten. Du verka ha en sund inställning till viktminskandet.

Didis: kul att jobbet känns så bra!

Aleta: usch för ert getingproblem!

*vinkar till alla*

• Aleta

Tack för klippen Sonja och Im yours! Skratt och tårar för min del.

Själv är jag helt uppgiven just nu, GETINGAR!
    Ingen kan göra något eftersom vi inte vet var boet finns. Det är bara att vänta på att de dör. De borde ha svält ihjäl om några dagar. Under tiden, flugpapper, flugsmälla och skor.

Lillabruden, vad läskigt med spindlarna! Det är ju inget man vill dela lägenhet med direkt. Hoppas ni hittar något nytt.

Strunta i knäna Frulle, jag hejar på dig!

• Aleta

Snabba kast!
    Jag ääälskar försäkringskassan! De har varit jättegulliga och ringt upp mig och hjälpt mig få ihop alla föräldradagar så att jag får behålla min SGI. (Sparade dagar från första barnet, ett himla pusslande eftersom hon går tre timmar om dagen på dagis.)
    Pengarna kom idag, no more worries! (Tills de är slut. )

• TinkerBelle

Insekts spray!
    Min gamle far sprejade alla skrymslen och vrån med RADAR när han inte kunde hitta var f**nskapen kom ifrån.

Visst vi fick utrymma sommarstugan ett par timmar men sen var problemet löst.
    Tror att man fortfarnade kan köpa Radar i målaraffärer....

Aleta skrev 2009-10-15 11:48:48 följande:
    Tack för klippen Sonja och Im yours! Skratt och tårar för min del. Själv är jag helt uppgiven just nu, GETINGAR!Ingen kan göra något eftersom vi inte vet var boet finns. Det är bara att vänta på att de dör. De borde ha svält ihjäl om några dagar. Under tiden, flugpapper, flugsmälla och skor. Lillabruden, vad läskigt med spindlarna! Det är ju inget man vill dela lägenhet med direkt. Hoppas ni hittar något nytt.Strunta i knäna Frulle, jag hejar på dig!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-10-14 20:46:05 följande:
    Cantaton: HEJJA!!!! Du är jätteduktig!Soldemor: Gratulerar på födelsedagen! Du kan få ett lurvigt paket av mig när som helst!
    Oh tack, fast du får nog tala med mannen först om det paketet. Tänker vara jätte-jätteelak i min predikan på söndag. Tänker tala om Guds kärlek och att den kan speglas på så olika ställen, som i de älskandes varma, trygga låga, känslan i en lång vänskap eller varför inte i den kärlek som tänds i ens hjärta när man tittar djupt in i en liten kattunges blå och charmerande blick?
    Ja, jätteelak, mannen kommer lyssna...
  • Soldemor
    Sonja68 skrev 2009-10-14 21:24:10 följande:
    .Ville bara kika in och säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN Soldemor!Nu ska jag gå och sova.Nattinatti!
    Tack så jättemycket!
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2009-10-14 21:43:41 följande:
    Jag är lite dålig som vid denna sena timma ännu inte har sjungit för Soldemor. Sjunger "Ja, må hon leva, ja, må hon leva, ja, må hon leva uti hundrade år.."
    Tackar och bockar, nu fick jag ju lite sång också! Vad roligt!
  • Soldemor
    TinkerBelle skrev 2009-10-14 21:46:51 följande:
    GRATTIS Soldemor!Hoppas du har fått en massa presenter och tårta idag.*Kram*
    Tack för kram, men ingen tårta och en present fick jag, en lila stola att ha på gudstjänster i fastetid.
Svar på tråden Tantvarning6