Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Stora kramar till tanterna mina!
Jag läser och bedrövas över allt som har hänt härinne!,
men jag hoppas att det ska vända.
Jag vet inte om jag ska skriva något muntert eller inte.
Jag börjar med något trist. Min man och jag har bråkat igen.
Orkar inte gå in på detaljer men tycker väl att som Soldemor skriver bli en vana med någon som surar och är dum.
Det braiga som jag vill berätta är att jag tog en morgonpromenad till jobbet. Då slog det mig. Må min man vara bråkig och knäpp ibland och tycka ditten och datten om alla fel jag tydligen gör. Men är jag så då? Nej jag känner att jag är en bra människa som vill andra väl, jag är en bra mamma till
våra barn, jag är en bra fru som försöker att inte vara perfekt. Jag duger alltså som jag är! Det räcker för mig.
Om han håller på och bråkar så får han väl tråka med sig själv.
Jag tänker inte dras med i fallet. Jag vill inte bråka.
Ännu en gång massvis med kramar till alla!!
Börjar låta lite positivare här inne nu. Det är ju bra det! Håller tummar och tår för att det fortsätter åt samma håll framöver
STORT tack till alla för lyckönskningar och hållna tummar och tår angånde jobbet.
Det verkade väldigt positivt när jag var där, så nu verkar frågan mer vara hur intresserad jag själv faktiskt är.. Får fundera lite på det, o så får vi se sen när de hör av sig.
MV85, det låter väldigt spännande! Vad är det för typ av jobb?
Tänk att bli uppletad sådär och bli erbjuden jobb. Ibland kommer tydligen jobbet och knackar på dörren. Känn dig eftertraktad!
Hej allihopen!
Börjar med att säga, funderara på om Lasse är en utomjording från Mars? Eller om det är jag som känner mig för mycket top noche, just nu. Allt går så bra nu, då kan han väl göra något rätt, tycker man Hur som, jag behåller honom ett tag till. Men gud ska veta att jag anstränger mig för att minnas vad jag föll för hos honom i detta nu.
Igår ladies var vi i Ullared, jag o sonen. Visst, det spenderades ca. 4000 tusen. Men vi fick så mycket för de pengarna. Kolla här.
Robin; 2 jackor, 3 par jeans, 9 t-shirts, 4 långärmade tröjor, en snygg skjorta, 2 slipsar, 2 stickade cardigans, kalsingar, mössa, halsduk. Massor av toalettartiklar.
Liz; 1 jacka,1 kappa, 1 shysst modeväska, ett par snygga mysbrallor, nya overknee stövlar, gardiner till sovrummet.
Smilla; 2-delad täckjacks-set, utanpå brallor för slask.
Hushållartiklar, julklappsgrejer, godis, kakor, kex, julbaksingredienser.
En tokstressig m ändå lugn dag. Lunch på BK. Vi är sååååååååå nöjda, jag har sovit som en liten gris hela dan, Haha.
Cantaton; Vad bra att du börjat äta igen, men bra gjort att hålla viktminskningsprogrammet. 12 kilo ner - jättegrattis.
Fjällbruttan; Jösses vilken smäll! Föresten, min som bleg lite tagen på sängen. Då han såg mig använda kundvagnen som stridsmaskin.
Solde; Sååååååååååååååååååå söta kattungar. Närs ka du vara på tv, vill inte missa det!
Blommis; Lycka till med möbelköpet, måste behövas en massa inredning till ett så storstort hus.
MV; Hmmmm, tack vare dig har jag kommit på att jag för det mesta vart just så där jättekär i min utvalda
Sonja; Trist med sjuklingar. Ska höra med de mina om vi ska vaccinera oss innan vi drar mot norr. Zandra är gravid ju, och Smilla är liten. Vet någon om vaccinet hjälper på en gång då man får det. Usch, jag är urdålig på sånt där
Lillabruden; Du är söööööööt som Ronja.
Mulle; Söta du, funderar på om inte du borde behöva bli kidnappad, så allt som ska hända får ta sin tid.
Har nu glömt alla inlägg, men ingen av tanterna är glömd. Ni finns alltid i mitt hjärta.
Kramar i massor. / Tant Liz - modepolis. Haha.
Im yours. Tack
Är det alltså bara min fru (Nu kommer Frulle att skriva "Du menar väl din man")som har en underbar man?
dfk: Det är ett informatörsjobb Inget jag har utbildning till över huvud taget, men dom verkar vilja ha mig ändå! Fortfarande inte riktigt luskat reda på hur de fått tag i mig till det jobbet, men det spelar inte nån större roll.
I'm yours: Hehe ja, jag är verkligen sådär löjligt kär... Det var till och med så att tjejerna igår när vi halkade in på ämnet o jag berättade saker o svarade på frågor sa att "Guuud vad du är kär! Det syns lång väg!"
Är så kär att det prutar ur öronen o allt jag vill är att vara med honom, men det går ju tyvärr inte riktigt... Så jag får njuta när jag får honom nära!
Nä, jag har det också Fast vi är å andra sidan inte gifta.
Kjell Präst skrev 2009-10-29 19:57:23 följande:
Nää jag har en underbar man oxå!
Det är hans familj som är halvknäpp.
Vi har ju bara varit gifta sen i sommras så jag hoppas att det lär dröja än ett tag innan gräl och tjafs sätter in....
Kjell Präst skrev 2009-10-29 19:57:23 följande: