Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Överlevnadsinstinkt
haha men fy..
Den 17 nov är jag och Micke med i Kattis & Co tidningen. På en HELSIDA!! Råhånglandes!!! I UNDERKLÄDER!
!?
*springer in en snabbis*
Sådärja, nu har jag utfodrat sjuklingarna och kokat svartvinbärssaft med massor av C-vitaminer. Ser till att dricka själv också.
På BVC sa de att jag kan fortsätta ge Alvedon i en vecka, men inte överdosera. Det gör jag inte heller. Hon sa att jag gör helt rätt som bara ger när jag ser att flickan är jättepåverkad och behöver få "vila" från febern, typ inför natten eller när den sticker upp över 40 grader.
Att den hoppar upp och ner tyder på ett virus.
Jag ska fortsätta ge slemlösande, nässpray och se till att hon dricker. Om hon fortfarande har feber när det gått en vecka så ska jag ringa dem. Eller om hon blir superdålig.
Att de får så hög feber är ett tecken på att immunförsvaret hos barnet fungerar utmärkt, feberns uppgift är ju att döda "virusinkräktarna" i kroppen.
Men klart man blir orolig
Soldemor och Frulle: Ni är våra Tantkändisar m.a.o. Eller bara linslusar? Så spännande! Måste kolla både på Tv och köpa blaskan alltså KUL!
hmm kan man spara ner en pdf-fil i annat format?? Jag fick precis hela artikeln och fotot till mailen.
Så kan ni få glutta lite!
Hmm kan in öppna denna?
C:\Documents and Settings\xbredina\Desktop\hangel.pdf
Nej
Hm.
Inboxa er mail så kan jag vidarebefodra mitt mail.
Ok, done that!