Hej,
Tittat in och önskar er alla en fin första advent.
Jag var med barnen i kyrkan i dag, det var jätte mysigt. Fast Lillan blev rädd pga musiken, så vi fick gå en bit in i andra hälften av mässan.
Nåväl, jag har shoppat som en tok hela helgen
Har varit på diverse utförsäljningt och idag fick jag reda på att Ralph Lauren hade utförsäljning med, mitt favvomärke, så jag har bränt typ 10 000 kronor, my god!!
Fast nästan alla julklappar är klara i och med detta...
Ska tillbaka till Ralph lauren i morgon och hoppas jag hittar lite till, maken stressade mig genom att vänta utanför + 2 mindre glada barn... tur det kanske, för annars hade jag nog köpt alldeles för mycket Och som mamma ledig är det ju stackars maken som betalar mest.
Snaily,l blev nyfiken på resten, din lilla fuling.... synderska..... men om det är så får jag väl ha min egen fantasti om vad du gjorde i Thailand med våtdräkter och diverse sexiga thailändska män
Nenne, hur är det med dig nu?
lappis, så att det var tantfan som kom, ja ja vet ej vad jag ska säga......
.....
men en sak som du frågade ag Lillans gudmors resa. Jag kollade med henne igår, och hon sa att hennes livmoder var hjärtformad. Fliken längst upp, som går ner och gör att det blir som en hjärtform, var den som hon hade opererat bort. Vissa har en stor skiljevägg...
Läkaren på cvl hävdade att det inte hade ngn betydelse för att ägget skulle kunna fästa, men det har det tydligen.
Appropå familjeliv, o vad folk gör för att det ska gå¨, så berättade hon igår att hon hade åkt till Spanien!!!!
För äggdonations, varför dit undrar jag ,men vågade inte fråga för mycket.
Där hade de sett detta vid ngn rutin genomgång. De hade sagt att det fäster lättare om man har en rund livmoder...
Ja ja, jag fattar halvt om halvt men det låter mycket intressant när hon förklarar.
Efter gillad kyckling, och fotbollstittande med halvtöga ska jag surfa runt lite och sen i säng.
Har även hunnit pynta lite idag