• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Bs, jag är sällan o roar mig, men just i kväll så får maken vara hemma med barnen och jag hoppas verkligen Lillan fixar det.
    Vi ska på smokingmiddag nästa fredag på Vasamuseet och jag ska ha barnvakt, så det blir tll att träna på att lägga sig utan amning och sådant för henne.
    Vårt propblem med henne är ju att hon vägrar ta flaskan!!!!

Har suttit o mailat kort till min lillebror hela förmiddagen tog et, till den där kalendern som alla mor och far föräldrar verkar att få
    Phuuuu - inte ens duschat!

• FruCicci

Lappis, har du fått tant idag ?????

Jag är så satans bakis idag så klockorna stannar!
    Varför skulle jag på shots, det har jag ju inte druckit på flera år, sen blanda rött och vitt vin hela kvällen!
    Fick ingen taxi så jag gick hem i bellydancingdräkt och arbaja, den svarta långa klänningen och svart sjal runt huvudet. Packad! Hoppas folk inte tog mig för en riktig muslim, då hade jag varit en BAD one i deras ögon

Victor vaccinerades igår och fick feber, så jag måste hämta honom strax, därför kommenterar jag inte mera... fölåt

• FruCicci

Just det, i morse gick jag på Lexington utförsäljning och fyndade sjukt mycket, måste tillbaka dit en gång till, om det finns ngt kvar då

• FruCicci

Jag kom på ínnan idag att det var nog inte så konstigt att jag inte fick någon taxi att stanna i går, som jag såg ut!!!

Hur som....

Här är det inte någon alkohol heller Inte så sugen idag precis
    Vad mysigt med adventspyntat!
    Jag ska göra det i morgon, jag orkade bara inte idag. Men blommor har jag iaf köpt.

Lappis, hoppas du inte får tant!
    Vem mer, Snaily, alla tummar för dig med och EA, var det inte BIM nu i helgen???

Åå jar är så himla kär i mina barn Vi har haft så mysigt idag.

På menyn i kväll var oxfilé med balamvinägersås, blev jätte gott (trots att det inte var vin till).

Så din bror var på Lexington utförsäljningen AM, det var ju inte så snällt att berätta om den efteråt
    En värninnan till mig var där 2h efter mig och då började det redan ta slut, ska inom i morgon, men jag tror inte jag kommer hitta något.

Önskar alla en trevlig helg!

MASSA KRAMAR

• FruCicci

ha ha ha PB
    förlåt att jag skrattar här hemma, men jag känner igen mig i det där, lät som om det kunde varit min karl
    Lugn bara lugn nu

• FruCicci

Just det, att jag klarade att shoppa så bakis var pga 2 härliga Ipren och lite vilja (var ju tvungen att visa maken att jag inte var så risig) och sen hade jag lovat Skorpans gudmor att vi skulle gjort det ihop. Hon var i o för sig klar när jag kom och jag övervägde lääääänge att skita i det, men det var verkligen värt det.
    Jag var sen på Burger King redan 10.30 för ett meal, och när jag kom hem i eftermiddags åt jag upp en halv påse ostpågar och dränkte mig i hallonsaft Jag tror jag börjar bli återställd nu

• FruCicci

lappis, till Thailand?!?!?!?!? WOW
    Vad ska du fira???

Grattis på namnsdagen malte!

Skulle kolla in om det bliit BIM/BOM....

• FruCicci

Hej,

Tittat in och önskar er alla en fin första advent.

Jag var med barnen i kyrkan i dag, det var jätte mysigt. Fast Lillan blev rädd pga musiken, så vi fick gå en bit in i andra hälften av mässan.

Nåväl, jag har shoppat som en tok hela helgen
    Har varit på diverse utförsäljningt och idag fick jag reda på att Ralph Lauren hade utförsäljning med, mitt favvomärke, så jag har bränt typ 10 000 kronor, my god!!
    Fast nästan alla julklappar är klara i och med detta...
    Ska tillbaka till Ralph lauren i morgon och hoppas jag hittar lite till, maken stressade mig genom att vänta utanför + 2 mindre glada barn... tur det kanske, för annars hade jag nog köpt alldeles för mycket Och som mamma ledig är det ju stackars maken som betalar mest.

Snaily,l blev nyfiken på resten, din lilla fuling.... synderska..... men om det är så får jag väl ha min egen fantasti om vad du gjorde i Thailand med våtdräkter och diverse sexiga thailändska män

Nenne, hur är det med dig nu?

lappis, så att det var tantfan som kom, ja ja vet ej vad jag ska säga......
    .....
    men en sak som du frågade ag Lillans gudmors resa. Jag kollade med henne igår, och hon sa att hennes livmoder var hjärtformad. Fliken längst upp, som går ner och gör att det blir som en hjärtform, var den som hon hade opererat bort. Vissa har en stor skiljevägg...
    Läkaren på cvl hävdade att det inte hade ngn betydelse för att ägget skulle kunna fästa, men det har det tydligen.
    Appropå familjeliv, o vad folk gör för att det ska gå¨, så berättade hon igår att hon hade åkt till Spanien!!!!
    För äggdonations, varför dit undrar jag ,men vågade inte fråga för mycket.
    Där hade de sett detta vid ngn rutin genomgång. De hade sagt att det fäster lättare om man har en rund livmoder...
    Ja ja, jag fattar halvt om halvt men det låter mycket intressant när hon förklarar.

Efter gillad kyckling, och fotbollstittande med halvtöga ska jag surfa runt lite och sen i säng.
    Har även hunnit pynta lite idag

• FruCicci

Tiger Woods och Elin historien är det roligaste i sportväg på hela helgen, gud vad jag skrattade....
    Kan se henne springa efter o slunga golfklubban och skrika på svenska: har du varit otrogen din jä-el...
    PB, många har problem med sina gubbar du

• FruCicci

Snaily, tack för grattis till lyckad shopping, inte ofta man får grattis för det... 10 000 kr äe ju inte så mycket, men för mig just nu är det väldans mycket bara i ett nafs så där.
    Jasså, det var tyskar och engelsemän.... ha ha ha ha ha, Ive been there too, nästan samtidigt med Phaaaa....
    Men inte i VÅTDRÄKT, det kanske skulle behövts i mitt fall dock Av många anledningar
    Jaha, så du jobbar i kväll.

Jag har pillat i mig 5 bitar godis, jag gillar verkligen inte smågodis, alla verkar vara så förtjusta idet, men jag känner bara usch, varför skulle jag äta dem när jag ändå inte gillar.... ja ja intresseföreningen antecknar...
    Nu ska jag borsta gaddarna! Nu får ni anteckna igen

KRAMISAR

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter