• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Halloj!

Mugglan Halkbana o utlösning på ÄL stickorna Nuppelinuppa!

Telis, jag tror inte du har stavat fel, känns ju som en piss i nilen igentligen om det är cc eller ss, men eftersom jag nu stavar med cc, så kunde jag inte låta bli att kommentera efter 3 år här, då jag sett att bla Lappis alltid skriver med ss, ha ha ha, förlåt Lappis Alla stavar ju som man vill iaf....

I går handlade jag massa hyacinter, julstjärnor och amaryllis
    Nu är det fint hemma!
    Sen kom maken hem med blommor med, ha! Det gjorde han rätt i efter att han gjort bort sig i helgen! Och lösgodis

Vad jag älskar vår hoppgunga (som är från 70 talet), den är verkligen helt fantastisk. Båda barnen har älskar den ochh gör. Victor vill sitta i den fortfarande och lilla harn hysteriskt roligt när hon far omkring och hon lär ju bli stark i benen med.

jasså, du har varit hos frissan igen Lappis, och blivit snygg.
    Du verkar underhålla din person ganska bra!

Vänner, vad roligt att se dig. Hur har ni det annars. Mår prinsen bra? Hoppas verkligen inte du ska behöva bli så kass så du inte kan gå pga foglossningen efter förlossningen. Vad orättvist det är.

BS, härlig kväll ni hade
    Du är inte ensam, vi har det med lite hejkonbejkon här hemma.
    V får för sig att pappa ska göra vissa saker, och mamma vissa. Men det handlar ju bara om att de vill bestämma och testa gränser. Gosig trots!

Victor är väldigt artig iaf, så man smälter mellan utbrotten
    Vill du ha leverpastej på smörgåsen?
    JA TACK mamma.
    TACK för maten mamma.
    Tack snälla pappa.
    Det var trevligt.
    Nu rapade du säger jag...
    Oj, vad tokigt, förlåt mamma...
    Jag tycker det är super gulligt!

• FruCicci

Nenne, klart att det kommer gå bra denna gången och eskimåerna kommer absolut både tina och kanske dela sig inne i muttan Tjo, tvillingar!

lappis, men det var väl nice med massa ordrar som trillar in, hoppas du får en massa provis lagom till jul då

nu bajsblöja här hemma, jag känner trots min täppta näsa, så hon måste lagt en rejäl maräng!

• FruCicci

Förrutom hoppgungan, så är SNORSUGEN sååååååååå bra, my god vad vi har använt den mycket!

• FruCicci

BS, du får skriva till Nanny-poliserna, eller vad det heter, så de kan komma hem och hjälpa er
    För övrigt fattar jag inte det där med glad gubbe?? :S
    jag trodde det var för Muggles hade ÄL och skulle få till det med maken?

• FruCicci

Men EA, du ska väl ha BIM nu va?
    What day?

• FruCicci

lappis!!!!! va? en vecka försenad! my god!:-d har du inga symptom

• FruCicci

lappis, men det var ju så jag kände nu när jag blev gravid med skorpan, att det kändes hela tiden som om mensen skulle komma, men det gjorde den aldrig. kan du inte ta ett test???????
    oohhhhh PLUSVÅG

Liten, klart du ska ha ljusstaken! Du kommer ju använda den en hel månad varje år i säkert 50 år till
    Skitsnygg

• FruCicci

jaja, vi väntar väl till i morgon då lappis
    Men det skulle liksom inter förvåna mig nu när den sabla adoptionskursen lider mot sitt slut, så är ni gravida.

men visst, jag hade ju sen ÄL när jag blev gravid med Skorpan, men jag tror ju et har att göra med att kroppen var i obalans efter min abort.

Nåväl.....
    *spännande *

LITEN du ser, alla säger samma sak!

• FruCicci

Jobbigt MrsB....
    Jag skulle precis gissa på att du var gravid, sen berättade du om grannen och magsjuka som gick

Inbillar mig att alla är med på plusvåg nu

BS, du kanske blir ratad nästa trots period, när Astrid är i Iris ålder, då har maken nog fullt upp...

Lillan är genomförkyld, så det blir nog inte vaccination av henne idag, ska ta Victor i dag, vi har ju ändå fått en tid och slipper köa.

Nu duschen!

I kväll är det glamm party igen!
    Cafe Opera är abonerat hela natten och tema är ORIENTEN, passar ju mig som bott i Dubai i många år
    belly dancing dräkten ska upp från källaren denna gång
    Kandke ska ha en burka över

Lycka till i Falun Nenne!

Som Snorkis tror jag på mirakel, till er som känner i träffade

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter