Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Halloj!
Mugglan Halkbana o utlösning på ÄL stickorna
Nuppelinuppa!
Telis, jag tror inte du har stavat fel, känns ju som en piss i nilen igentligen om det är cc eller ss, men eftersom jag nu stavar med cc, så kunde jag inte låta bli att kommentera efter 3 år här, då jag sett att bla Lappis alltid skriver med ss, ha ha ha, förlåt Lappis Alla stavar ju som man vill iaf....
I går handlade jag massa hyacinter, julstjärnor och amaryllis
Nu är det fint hemma!
Sen kom maken hem med blommor med, ha! Det gjorde han rätt i efter att han gjort bort sig i helgen! Och lösgodis
Vad jag älskar vår hoppgunga (som är från 70 talet), den är verkligen helt fantastisk. Båda barnen har älskar den ochh gör. Victor vill sitta i den fortfarande och lilla harn hysteriskt roligt när hon far omkring och hon lär ju bli stark i benen med.
jasså, du har varit hos frissan igen Lappis, och blivit snygg.
Du verkar underhålla din person ganska bra!
Vänner, vad roligt att se dig. Hur har ni det annars. Mår prinsen bra? Hoppas verkligen inte du ska behöva bli så kass så du inte kan gå pga foglossningen efter förlossningen. Vad orättvist det är.
BS, härlig kväll ni hade
Du är inte ensam, vi har det med lite hejkonbejkon här hemma.
V får för sig att pappa ska göra vissa saker, och mamma vissa. Men det handlar ju bara om att de vill bestämma och testa gränser. Gosig trots!
Victor är väldigt artig iaf, så man smälter mellan utbrotten
Vill du ha leverpastej på smörgåsen?
JA TACK mamma.
TACK för maten mamma.
Tack snälla pappa.
Det var trevligt.
Nu rapade du säger jag...
Oj, vad tokigt, förlåt mamma...
Jag tycker det är super gulligt!