Lappis, denna tjejen är lika gammal som du. Och som du har hört, så hade de förklarat för henne att det inte skulle ha någon inverkan. Men nu är det ju så att de kom fram till att det har stor inverkan och tom en liten flik längst upp vid sk hjärtat, kan alltså ha stor påverkan eftersom läkaren sa att ägget tenderar till att vilja fästa där.
Min väninna hade gett upp och var i Spanien för att de skulle köra äggdonationsgrejen där, det var billigare så de åkte inte dit för att kolla upp sig.
Sen efter operationen kontaktade läkaren på Sabbatsberg hennes läkare på CVL och det slutatde med att de fick ett gratis försök till från CVL och blev gravida.
Jag vill bara delje dig historien, eftersom det verkar vara så sent som i somras som de ändrade huruvida de går tillväga med detta att vara hjärtformad eller ej, och då hade ju du inte något planerat ivf.
Vill du inte kolla upp det - så är det din grej. Jag bara säger det som hag har fått höra för att "hjälpa" med information som kanske kan vara intressant.
HÄRLIGT Mugglan med skrattstunder!
jag har precis vaccinerat Lillan nu det gick bra, men jag väntar på feber, det fick ju Victor.
Var på Ralph lauren idag igen och smällde 2000 kronor, det roligaste av allt var att jag inte kunde betala för jag hade inte några pengar på kontor
ha ha ha, konstigt.....
maken hann inte lösa ut mig så jag var den enda kunde som fick betala kontant, annars tog det bara kort
Hämtade pengar från ett annat konto ska jag tillägga eftersom det var slut på kortkontot
Men gode tid vad roligt det var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag njööööööt!
10 000 kronor tycket jag inte är mycket när man vet vad 1 skjorta eller tröja kostar, dvs minst 1200 kr för en grej i normal butik!
Jag har en hel kassa med mig hem idag för 2000 kr.
BS, jag skrattade så när du skrev att Astrid sparakade som fan
Ha ha ha, du är såååå sjukt ROLIG.
Frullan darling!
TACK för fint kort på Borren när han åt korv. Blev jätte glad!
Nu måste jag fortsätta läsa ikapp lite....
NENNE, nä du kommer väl känna mest i slutet av denna veckan och kommande vecka, om du inte är som jag och inte känner någonting alls!
pussssss så länge