• FruCicci

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Okej lappinainen, i see....

NENNE HEJA heja heja... bra där - helt rätt!
    men du får säkert avboka tiden

• FruCicci

EA, men det är väl bra! man ska ju ta reda på saker och inte ge sig.
    Tänk min kompis, o tillika gudmor till Skorpan, som inte gav sig!
    Efter 4 IVFer och en massa läkaundersökningar där de sa att det minsann inte skulle påverka utgången av IVF, så hittade hon en annan läkare som opererade henne, skickade henne journal till cvL och sa att det minsann var ett hinder på vägen, 1 månad efter OP fick hon ett gratis försök av cvl och är nu gravid och ska ha barn 20 januari!
    VA??? Tänk vilken tur att man kollar allt, hon sa att hon är såååå glad att hon gjorde det.

• FruCicci

Nenne, jag kommer inte ohåg vad det var/hette, men det var något inne i muffen.... jag ska kolla av med henne. Men det hon har sagt var ngt om ngn flik eller liknande, jag vet inte...

950 kronor tycker jag inte är mycket i sammanhanget. Det kostar ju 700 kr minst för en massage, här får man ju svar på om man kanske har en bakterie.
    Vi skulle betala 2400 kr för ett besök hos psykologen jag och maken, jag sa en gång är ingen gång o det krävs ju minst 10 ggr för att komma någonstans, då reser jag hellre till Thailand!
    Allt är ju värt pengarna beroende på situationen.

• FruCicci

EA, det tycker inte jag alls är dumt!

• FruCicci

Lappis, alla hade sett det, men cvl hävdade att de inte hade någon inverkan för att lyckas, vilket det hade o cvl bjöd ju henne på nytt försök o hon har prtat ed läkaren o fått både skriftliga o muntliga ursäkter... det är det jag menar, man ska kolla allt o är man misstänksam - kolla extra!!!!!!!
    Alla felar, sopgubbar o läkare....

Nu är mitt äktenskap så pass bra att 2400 kr är för mycket för mig, men är det ingen annan utväg så betalar man säklert det o mycket mer....om man vill lyckas få det att funka så klart;

• FruCicci

Jag e här Telis gumman, men jag måste rusa nu för att jag ska till dagis, sen ska jag och Victor gå ut och mata fåglarna. Roliga aktiviteter på eftermiddagarna I dag ska de få torra baugetter, annars vill han gärna ge dem Mariekex, generöst!

• FruCicci

Hej hopp pille snopp

snopp snopp snopp aoch snippa
    Vår son är sååå intresserad av snopp nu Me toooo
    Pappa har snopp och mamma har snippa, lillasyster också snippa!
    Eferyday same same Jätteskoj
    Jag ser fram emot bajs snacket SÅ roligt

ja ja, fy fabian vad jobbigt P och Sep!
    Livet suger fet häst balle ibland!
    Men jag har varit i en taskig jobbsits med, pga avundsjuka, jag var ett hot och blev omplacerad. Jag mådde skit och fattade ingenting och hamnade hos Previa och fick prata ut.
    Alla har vi säkert varit med om något, inte så lätt just nu när det är färskt, MEN man drar LÄRDOM av dessa saker!

September, kolla upp allt nu! Infektioner efter skrapning kan ju få fruktansvärda konsekvenser som tex att det ej blir fler barn. Inte för att det kommer bli så i ditt fall, men jag säger så för att jag verkligen vill att du ska kolla en extra gång!

ÅÅÅÅ vad nice med Thailand! I love!
    AM, jag packar alltid alla mina och barnens saker, annars blir det pannkaka. Sen packar han in allt i bilen eller taxin eller vad det kan vara. Manlig och kvinnligt?

Appopå bajs, så sitter min dotter i hoppgungan och frsöker göra nr 2, måste nig ta upp henne för det verkar som hon har lite svårt att få ut korven sittandes.

Ska bara säga att KOKO du är världens starkaste tjej. Jag beundrar dig till tusen, jag tror ingen här inne fattar vilket helvete du har haft med lillebror, våra små barnproblem är inte ens värda att nämna i jämföresle (fast jag måste nog iaf säga att Victor vaknade 4 ggtr i natt!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRR)
    Största kramen till koko nu på förmiddagen och hoppas du får sova lite idag puss

Jag då ska jag torka bajs då, kommer snart igen

• FruCicci

EA, du har ju inte tant och tänk om du har en bebis i magen, då kan du ju göra ett vul på den tiden och få se ett litet pickande hjärta Alltid bra att ha lite tider

• FruCicci

Och då var det dax för gröt då....
    Det ser Skorpan fram emot, nu ska vi fylla på det som kom ut

• FruCicci

Hej Liten!
    Vad jag går på´idag ???
    Just klippt 2 förmiddags knäckemackor, med massa bredgott på och sån där dansk illaluktande ost och cocktailtomater, skulle suttit fint med lite rödvin till sådan starkost, men jag körde med nescafe. Så jag luktar inte mint i munnen precis
    He he he någon som vill hångla ???

BS, jag Victor sitter med och pratar om att det kommer MYCKET kiss, ha ha ha. Sen ska ha med oss på toa med...
    Mamma bajsat? Bravoooooooo mamma *applåder*
    Han säger som vi gör till honom till oss, askul!
    Han bajsar med i blöjan fortfarande, men det beror på att han har problem med magen, han dricker inte tillräkligt så han har blivit hård i magen. Det gör ont att göra nr 2 för honom och då är han tryggare att göra som han alltid har gjort, dvs blöjan.
    Jag hörde att det finns laxerande medel på apoteket man kan blanda ner i vällingen, så det står på inhandla listan idag.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter