Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ore!!!!!!!!!!!!!!
Stort GRATTIS till sonen.
ALEXANDER?
Ore!!!!!!!!!!!!!!
Stort GRATTIS till sonen.
ALEXANDER?
Mugglan,
Barnläkare i protest mot Anna Wahlgrens råd
kolla growingpeople....
mugglan, jag är emot läkaren här Håller med dig!
Min dotter har sovit BARA på MAGE de senaste minst 3 månaderna!
Jätte stor skillnad, honb har ju sovit hela natten felra gånger, 5 månader gammal! Så rygg lägger jag inte henne på mer än i vagnen.
Victor sov på rygg (uselt och gör fortfarande i o för sig) men då nojjade man lite mer.
BS, Ore nämde Alexander att hon var sugen på Frejis dotters namns motsvarighet sa hon. Bumsis heter ju Alexandra. Och jag ska för övrigt träffa dem i morgon eftermiddag
AM: Min sköterska ringde mig innan lunch i går och det var då vi bokade in tiden på hennes sexmångaders dag för vaccinationen.
Detta med ägg o vad de nu babblar om har jag således inte hört och de har inte ringt tillbaka i dag och ändra tiden heller - så jag går dit och hoppas på det bästa.
Sitter helt själv nu och käkar och myser i soffan.
Maken är ute på representation och båda barnen sover!
Jag är mycket nöjd med jonglerandet i kväll och tänkte igen att det är inga problem med 2 barn om man bara planerar och börjar med allt i tid. Rutiner rutiner rutiner....
Victor satt och ritade i köket medan lillan åt gröt så fick de bada ihop idag Så mysigt!
I eftermiddag har vi hoppat i vattenplurrarna och haft skitskoj i regnet! Till och med jag gillar det ibland.
Sen har vi åkt röd buss och hiss ett par gånger med. Personalen i Sturegallerians Zara butik undrar nog vad vi håller på med flera gånger i veckan, när Victor bara ska upp och ner i den hissen
Vi hanlar aldrig något, utan åker bara upp och ner i just den hissen
Ungar aär för härliga!
Vem ska se Bonde söker fru? Jag kan inte låte bli detta program! Men jag lider med den rödhåriga mega tönten som bor med sina föräldrar och säger nada, inte så konstigt att han inte har hittat något fruntimer!