Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ore!!!!!!!!!!!!!!
Stort GRATTIS till sonen.
ALEXANDER?
Ore!!!!!!!!!!!!!!
Stort GRATTIS till sonen.
ALEXANDER?
Mugglan,
Barnläkare i protest mot Anna Wahlgrens råd
kolla growingpeople....
mugglan, jag är emot läkaren här Håller med dig!
Min dotter har sovit BARA på MAGE de senaste minst 3 månaderna!
Jätte stor skillnad, honb har ju sovit hela natten felra gånger, 5 månader gammal! Så rygg lägger jag inte henne på mer än i vagnen.
Victor sov på rygg (uselt och gör fortfarande i o för sig) men då nojjade man lite mer.
BS, Ore nämde Alexander att hon var sugen på Frejis dotters namns motsvarighet sa hon. Bumsis heter ju Alexandra. Och jag ska för övrigt träffa dem i morgon eftermiddag
AM: Min sköterska ringde mig innan lunch i går och det var då vi bokade in tiden på hennes sexmångaders dag för vaccinationen.
Detta med ägg o vad de nu babblar om har jag således inte hört och de har inte ringt tillbaka i dag och ändra tiden heller - så jag går dit och hoppas på det bästa.
Sitter helt själv nu och käkar och myser i soffan.
Maken är ute på representation och båda barnen sover!
Jag är mycket nöjd med jonglerandet i kväll och tänkte igen att det är inga problem med 2 barn om man bara planerar och börjar med allt i tid. Rutiner rutiner rutiner....
Victor satt och ritade i köket medan lillan åt gröt så fick de bada ihop idag Så mysigt!
I eftermiddag har vi hoppat i vattenplurrarna och haft skitskoj i regnet! Till och med jag gillar det ibland.
Sen har vi åkt röd buss och hiss ett par gånger med. Personalen i Sturegallerians Zara butik undrar nog vad vi håller på med flera gånger i veckan, när Victor bara ska upp och ner i den hissen
Vi hanlar aldrig något, utan åker bara upp och ner i just den hissen
Ungar aär för härliga!
Vem ska se Bonde söker fru? Jag kan inte låte bli detta program! Men jag lider med den rödhåriga mega tönten som bor med sina föräldrar och säger nada, inte så konstigt att han inte har hittat något fruntimer!
Appropå att spy så kan jag säga att jag har gjort det många gånger, men det var faktiskt mest när jag var yngre. Första fyllorna hamnade jag i fyllecell och kräktes ner en hel nattclub, piggnade till och klammrade mig fast cid skolans snygging till sista tryckarna, stackarn, jag doftade noginte mumma i truten Eller någonstans
Ja, säg något jag inte gjort, usch pinsamma jag, har till och med haft sex på en nattklubb på stureplan bakom en gardin, behöver jag säga att jag var packad och trodde jag var osynlig?
Man ska inte ångra något i sitt liv!
ehhhhhhhhhh eller hua
Frullan, JA vi måste ta en kväll och prata en massa kul ha ha ha
Jag vågar inte outa för mycket i öppna sammanhang, men jag kan säga att jag tror inte EN kväll räcker gumman, snarare 1 vecka för att ens komma i gång
Jag har gjort så mycket sjuka grejor i mina dar så det finns inte ord för det, ibland sitter jag och skrattar för mig själv och tycker själv att det är helt sanslöst sjuk ha ha det är det ju med.
En av min kompis M's favoriter är när jag vid sommarfestligheterna och en hel del vin i Båstad, raggade upp en gammal tennis spelare. Efter första natten sex, så spelade han kylig dagen efter. MEN jag visste var han bodde! He he he
SÅ jag klättrar in genom fönstret på hotellet och det var jävligt högt upp kan jag säga och precis vid en nattklubb, som tillhörde hotellet (återigen är jag osynlig) sen provswingade jag med hans tennis racket och kollade in lite snabb för att avsluta med att gå och SKITA på hans toa!
Sen hoppade jag ut genom fönsteret igen, såååå korkade, varför inte låsa upp dörren och bara gå ut!
Just det, jag har sett Magnus Normans härlighet med. För ett år i Båstad hade jag ingenstans att bo, så jag bodde i en bastu som tillhörde hotellet med min kompis M, skit bra, precis vid centercourten
Fast jag blev utslängd ur bastun påå dag 4 så jag skulle bo i bilen, men eftersom det var så varmt och M redan låg där, så la jag mig ute i en åker och vaknar av att folk kastar sten på mig, för de trodde det låg en död människa i parykläder på åkern.... fast igentligen var det nog bara en större gräsmatta bakom en bensinstation... jag kommer ihåg att jag köpte kaffe där innan jag tiggde till mig koden till båthamnens duschutrymmen, he he he
Det året var jag även på Ulf Lundels konseset i den där botaniska trädgården i Båstad och fick blommor av honom, he he he, den gamla räven Vet inte vem det är som håller sig framme
nepp nu ska jag fylla på glaset med vin, man får fira att man är själv hemma!
Ja fy fan, om det ändå bara var fyllegrejor man gjorde!
Jag är rätt galen nykter med
Lisbeth Åkerman läser upp nyheter i rapport. Och eftersom jag jobbar i en viss bransch och känner lite människor kan jag meddela att tantan som är ganska ung ddoftar förbannat mycket perfym så hennes arbetskamrater hissnar mellan varven.
Varför hon?
Tillintetsägande!
ARNE var är du ????????????????????????
Arne Weisse kom tillbaka din gamla stofil!!!!