Junilejon: Om det är ungefär ett år sedan du var inne så kanske du knappt minns mig, jag har bara varit med i tråden i litet drygt ett år...
Men eftersom jag sitter här höggravid, två dagar över BF-datum, och inte orkar göra så mycket annat så kan jag gärna göra en resumé...
De som fått bebis det senaste året är (vad jag minns, usch vad pinsamt om jag glömmer någon...) AM har fått en liten Hektor, Cicci har fått en Emelie Louise (vet inte om de helt spikat vilket som är tilltalsnamnet...), Kängu har fått en liten Ru, Frullan har fått en pojke, Frejis har fått en flicka. De som går i väntans tider är (förutom jag), Telis, BS, Vickan, Vänner, Liten och Parnassia (nytillskott).
Några som är i ivf-svängen och flera som ligger i startgroparna. En annan barnväntan, som vi följer med stort intresse, är vår favvokanin som går adoptionskurs. Annars har det på sistonde tyvärr varit fler MA än plus den senaste tiden, 3 st MA på några månader - inget skoj alls.
På flyttfronten så är det väl Piggelin och Tinga som har flyttat till hus, Telis och Mugglan har båda sålt sina lägenheter och köpt hus, men har inte flyttat än.
Även om det varit turbulens på MA-fronten, så har det varit lugnare än man kunnat tro på jobbfronten. Jag kanske har dålig koll, men jag tror inte att någon är arbetslös? Nenne har ju jobbat på sitt nya jobb ett bra tag nu, Liten blev befordrad men är kvar på samma arbetsplats, Tinga letar efter passande tjänst för när hon ska återgå till sitt jobb...