Ååååh, skulle också vilja råka boka en Thailandsresa... Förutsatt att maken då tycker det är en bra idé och vill hänga med, ett mer tänkbart scenario är att han tittar på mig som om jag kom från yttre rymden eller nåt (har jag sagt att han tycker att allt över 20 grader är onödigt jobbigt och allt över 25 är i det närmaste outhärdligt?) *mutter, mutter*
Adventspyntandet har inte kommit igång riktigt här. Behöver få in själva lådan med grejer, och vad jag minns är den tyngre än vad jag får lyfta, enligt sjukgymnasten (precis som när man är snittad ska jag undvika tunga lyft). Och maken, som skulle burit in den i morses, försvann iväg som en blixt när han vaknade och såg att det var minusgrader. Risk att puts som inte är torr fryser och krackelerar, som jag fattat det. Inte för att jag vet vad man gör åt det, men ändå
Måste ändå säga att han klarat omställningen till livet med bebisen så som han har lovat. Annars är det ju lätt att säga att man ska vara hemma mer, hjälpa till mer osv. Men han gör det faktiskt! Annars hade jag nog också fått psykbryt i stil med PB...
Grattis till Malte, förresten.
Nu ska jag leta barnkläder
Pyret har visserligen fått massor, men i princip ALLT är i storlek 62...