Summan av kardemumman - livets väsentligheter
MSW: Skönt att operationen gick bra, hoppas du blir piggare snart!
KRAM till lappis! Precis som Telis säger så är det bara ni själva som bestämmer om ni vill och orkar en ivf-sväng till eller inte. Vad man än bestämmer sig för så är det nog oundvikligt att man då och då funderar på vad som hade hänt om man valt annorlunda... Men skulle man vara i samma läge igen, och vetat vad man visste då, så skulle man garanterat ta samma beslut igen! (Möjligtvis inte om man bestämt sig genom att singla slant, men annars ))
Ja, gosnosens testdatum kan inte vara långt borta. Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Lussekatter låter mumsigt, Telis. Jag har inte total hang-up på december, men jag väntar nog liiiitet till i alla fall...
Vickan: Jag registrerade mig på "gratisförsäkringen" som fanns på vårt försäkringsbolag, inget mer...
Telis: Jag tar det lugnt också, emellanåt... Men det är obekvämt att ligga för länge, och att sitta för länge, och stå för länge, och gå för länge... Så jag försöker variera mig. Inget bra på TV heller på dagarna, och virka för länge får jag ont i fingrarna av...
Är också nyfiken på hur det gick på visningen idag för Muggles... Hoppas att buden börjar trilla in nu i början på veckan!