Tack så jättemycket för packtips, guld värt, på er!!!
Lilla kameran är nerpackad. Räknar med att min systemkamera också ska med, men har inte hunnit tömma den än... Videokamera är jag litet tveksam till, personligen föredrar jag stillbilder... Alltså tänker jag inte påminna maken att ta med videokameran, men vem vet, han kanske vill ha med den ändå?
Druvsocker är inte jag så förtjust i, men jag kanske ska lägga med sportdryckstabletterna jag brukar ha när jag tränar?
Har med litet kläder till bebisen, och en filt. Mer kläder (bl.a. overall inför hemfärd) ligger i en kasse, som står i babyskyddet. Jag räknar med att maken kommer hinna hem och hämta det innan vi ska åka hemåt.
Har några mjuka bygellösa BH, som kommer åka med i väskan när de väl är tvättade... Skulle jag glömma det så har jag nu även packat ner en sport-BH som ska klara stor kupstorlek Om bebisen kan vänta litet till innan den kommer, så har jag planerat en tripp till www.minimundus.se/ fysiska butik på tisdag, har spanat litet på deras "amningspaket" med bl.a. BH.
Har faktiskt funderat på förlossningen ganska mycket idag, om jag kan förbereda mig på något mer/annat/bättre sätt. Hittills har jag nog försökt göra som när jag ska springa någon viktig tävling Tänka positiva bilder, inte snöa in på något enstaka scenario eftersom vad som helst kan hända. Vara förberedd på det mesta, men ändå inte fastna vid negativa saker som skulle kunna hända...